تور استانبول از تبریز

تور استانبول از تبریز – 4 روزه

اقامت

3 شب

تاریخ رفت

هتل

3 و 4 و 5 ستاره

این تور در حال حاضر برگزار نمی‌شود، لطفا از بین تورهای پیشنهادی تور دیگری را انتخاب کنید.

سوالات متداول تور استانبول از تبریز

1. تورهای استانبول از تبریز با تورهای استانبول از شهرهای دیگر چقدر تفاوت قیمت دارند؟

در حالت عادی، هزینه تور استانبول از تبریز معمولا از دیگر تورها ارزان‌تر می‌باشد. اما این به آن معنا نیست که شما از شهرهای دیگر به تبریز بروید و از آنجا به استانبول سفر کنید ارزان‌تر تمام می‌شود! نه؛ به دلیل فاصله کوتاه تبریز تا استانبول هزینه پرواز آن ارزان‌تر تمام می‌شود.

2. چه ایرلاین‌های از تبریز به سمت استانبول پرواز دارند؟

3 ایرلاین آتا، ایران‌ایر و ترکیش از تبریز به طرف استانبول پرواز می‌کنند. به طور معمول هزینه بلیط رفت و برگشت ترکیش از هزینه بلیط‌های آتا و ایران‌ایر گران‌تر می‌باشد. فاصله هوایی تبریز تا استانبول 1 ساعت می‌باشد.

3. بهترین زمان خرید تور استانبول از تبریز چه زمانی است؟

برای کنترل هزینه تور استانبول از تبریز بهتر است 3 الی 4 ماه قبل از تاریخ سفر، بلیط رفت و برگشت هواپیما خود را خریداری کنید. چرا که هرچه به زمان سفر نزدیک‌تر می‌شویم، قیمت بلیط هواپیما افزایش پیدا می‌کند. برای رزرو هتل نیز می‌توانید حتی زمانی که به استانبول رسیدید هتل خود را رزرو کنید. اما برای اطمینان خاطر بهتر است 1 ماه قبل از تاریخ سفر هتل خود را نیز رزرو کنید.

4. نحوه تعیین قیمت تور استانبول از تبریز به چه شکل است؟

قیمت تور استانبول از تبریز، به 2 عامل بلیط رفت و برگشت هواپیما و رزرو هتل محل اقامت بستگی دارد. از تبریز به استانبول فقط 3 ایرلاین آتا، ایران‌ایر و ترکیش پرواز دارند که پرواز ترکیش از دوتای دیگری گران‌تر می‌باشد. در مورد هتل محل اقامت نیز این نکته را در نظر داشته باشید که هرچه هتل محل اقامت شما به مرکز شهر نزدیک‌تر باشد، هزینه بیشتری برای اقامت باید بپردازید و هرچه هتل شما از مرکز شهر دورتر باشد و یا در حومه شهر واقع شده باشد، هزینه اقامت شما کمتر خواهد بود. ارزان‌ترین هتل استانبول چیزی در حدود 10 دلار برای اقامت یک شبه هر نفر می‌باشد.

5. آیا مفهوم تور لحظه آخری استانبول از تبریز واقعیت دارد؟

تور لحظه آخری به این معناست که تا ساعاتی قبل از سفر ظرفیت هتل و یا هواپیما تکمیل نشده باشد. در این حالت تورها با قیمت کمتری به فروش می‌رسد تا اینکه سوخت کامل شود. معمولا تورهای لحظه آخری استانبول از تبریز بیشتر در اوایل مهر ماه و به دلیل شروع فصل مدارس، خرداد و دی ماه به دلیل شروع فصل امتحانات، اواخر فروردین ماه و بعد از تعطیلات نوروز و بهمن و اسفند ماه به دلیل شلوغی آخر سال شمسی در دسترس می‌باشد.

6. تور زمینی استانبول از تبریز به چه شکلی برگزار می‌شود؟

معمولا تورهای زمینی استانبول از تبریز به صورت گروهی و با اتوبوس‌های VIP برگزار می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم تورهای زمینی استانبول از تبریز را از یک کارگزار و یا آژانس مسافرتی معتبر خریداری کنید. چرا که هیچکس هیچ تضمینی از اتفاقاتی که در مسیر ممکن است برای شما بیافتد، نمی‌دهد!

7. بهترین زمان سفر به استانبول چه زمانی است؟

قطعا همه چیز به هدف شما از سفر به استانبول بستگی دارد. اگر هدف شما تفریح و گشت گذار است، بهتر است در فصل بهار و تابستان به استانبول سفر کنید. در بهار و تابستان استانبول در معتدل‌ترین آب و هوای خود قرار دارد، پذیرای گردشگران زیادی می‌باشد و هزینه‌های اقامت تا حدودی بالاست. اما اگر آب و هوا برای شما اهمیتی ندارد و با اهداف دیگری به استانبول سفر می‌کنید، بهترین زمان سفر پائیز و زمستان می‌باشد. در پائیز و زمستان آب و هوای استانبول تا حدودی سرد می‌باشد. اما هزینه‌های اقامت کاهش پیدا کرده و گردشگران کمتری به این شهر سفر می‌کنند.

8. دلیل اختلاف قیمت تورهای مشابه استانبول از تبریز در چیست؟

اختلاف قیمت تور‌های مشابه استانبول از تبریز، به دلیل سود آژانس‌ها و کارگزاران تور استانبول و خدمات متفاوت این تور‌ها می‌باشد. به طور مثال، در یک پکیج خدمات تور استانبول شما بیمه مسافرتی، بلیط رفت و برگشت، رزرو هتل 3 ستاره و تور لیدر فارسی زبان است. اما در یک پکیچ دیگر، خدمات تور شامل بیمه مسافرتی، بلیط رفت و برگشت، رزرو هتل 4 ستاره، تور لیدر فارسی زبان، راهنمای محلی، ترانسفر فرودگاهی، پرداخت عوارض خروج از کشور و پرداخت هزینه‌های راننده و انعام کارگران هتل است که به تبع هزینه این پکیج از پکیج قبلی بیشتر است.

مشاوره و رزرو این تور

021 91008111

هم‌اکنون پاسخگوی شما هستیم

تور استانبول از تبریز

تور 8 روزه آلانیا با پرواز تابان

شروع قیمت از 25,200,000تومان

تور استانبول هتل کلاریون گلدن هورن

تور استانبول هتل کلاریون گلدن هورن

شروع قیمت از 19,490,000تومان

تور استانبول هتل جومبالی پلازا

تور استانبول هتل جومبالی پلازا

شروع قیمت از 15,700,000تومان

سایر تورهای پیشنهادی

از این تور بشنوید

تور مشهد هتل بین المللی قصر (زمینی و هوایی)