تور لحظه آخری مشهد

تور لحظه آخری مشهد

پادکست تور

تور لحظه آخری مشهد

لیست تورهای لحظه آخری مشهد

تور مشهد با قطار 6 تخته
تور ارزان مشهد با قطار 6 تخته

تاریخ رفت

اردیبهشت ماه

اقامت

3 روز

4 روز

هتل

2 ستاره

3 ستاره

قطار

از 2,300,000 تومان

اطلاعات تور

از این تور بشنوید

تور مشهد از قم با قطار 4 تخته فدک
تور مشهد از قم با قطار 4 تخته غدیر

تاریخ رفت

اردیبهشت ماه

اقامت

3 روز

4 روز

هتل

2 ستاره

3 ستاره

4 ستاره

هتل آپارتمان

قطار

از 3,000,000 تومان

اطلاعات تور

از این تور بشنوید

تور مشهد از زنجان با قطار 4 تخته فدک
تور مشهد از زنجان با قطار 4 تخته

تاریخ رفت

اردیبهشت ماه

اقامت

3 روز

4 روز

هتل

2 ستاره

3 ستاره

5 ستاره

قطار

از 3,000,000 تومان

اطلاعات تور

از این تور بشنوید

تور مشهد از کرج با قطار 4 تخته

تاریخ رفت

اردیبهشت ماه

اقامت

3 روز

5 روز

هتل

2 ستاره

3 ستاره

4 ستاره

5 ستاره

قطار

از 3,000,000 تومان

اطلاعات تور

تور مشهد
تور زمینی مشهد ویژه تعطیلات خرداد ماه

تاریخ رفت

از 10 خرداد تا 18 خرداد

اقامت

3 روز

4 روز

هتل

2 ستاره

3 ستاره

4 ستاره

5 ستاره

قطار

از 4,200,000 تومان

اطلاعات تور

تور مشهد از تهران هتل الماس 2
تور مشهد از تهران هتل الماس 2 با قطار 5 ستاره

تاریخ رفت

اردیبهشت ماه

اقامت

3 روز

4 روز

هتل

5 ستاره

از 5,850,000 تومان

اطلاعات تور

تور مشهد
تور هوایی مشهد ویژه عید قربان

تاریخ رفت

از 23 خرداد تا 28 خرداد

اقامت

3 روز

4 روز

هتل

2 ستاره

3 ستاره

4 ستاره

5 ستاره

از 6,400,000 تومان

اطلاعات تور

تور مشهد
تور هوایی مشهد از تبریز

تاریخ رفت

اردیبهشت ماه

اقامت

3 روز

5 روز

هتل

2 ستاره

3 ستاره

4 ستاره

5 ستاره

سپهران

از 6,500,000 تومان

اطلاعات تور

تور رایگانکربـلا

هر هفته

با پاسخ به یک سوال در آمنین

آیا شرایط سفر لحظه آخری به مشهد را دارید که به دنبال تور لحظه آخری مشهد می گردید!؟

تور لحظه آخری مشهد یعنی:

هواپیما، قطار یا هتلی جای خالی دارد و تا لحظه آخر پر نشده است و حالا حاضر است با پایین‌ترین نرخ ممکن آن را پر کند. پس قیمت آن مناسب است؛ ولی مشکل اینجاست که شما باید همین امروز یا فردا به سفر بروید. آیا آمادگی سفر لحظه آخری به مشهد را دارید؟

اگر جواب شما منفی است و نمی‌توانید ظرف امروز یا فردا به مشهد بروید، فریب وعده‌های “تور لحظه آخری مشهد” را نخورید. ولی در صورتی که جواب شما مثبت است و شرایط مسافرت را دارید، حتما نکاتی که در ادامه این متن آورده‌ایم را بخوانید:

1. همه تورهای لحظه آخری مشهد ارزان نیستند!

فردی قصد سفر به مشهد دارد و به دلیل محدودیت‌های مالی می‌خواهد بهترین تور را با توجه به شرایط خود انتخاب کند. این فرد هنوز به دنبال تور ارزان نیست بلکه می‌خواهد یک تور بهینه انتخاب کند که هم راحت به مشهد برود و هم اقامت راحتی در مشهد داشته باشد. حالا باید بدانیم چه زمانی قصد مسافرت دارد تا با توجه به آن، تور متناسب را معرفی کنیم. مثلا اگر در شلوغی دو هفته آینده می‌خواهد به مشهد برود باید یک تور ارزان انتخاب کند و نباید توقع کیفیت زیادی از قطار، هواپیما یا هتل خود داشته باشد؛ ولی اگر هر لحظه می‌تواند شرایط سفر به مشهد را فراهم کند، می‌تواند با همان هزینه به دنبال یک تور لحظه آخری باشد. حالا باید بررسی کنیم ایام شلوغی و پیک مشهد است یا ایام خلوت؟

2. تورهای لحظه آخری در ایام شلوغی مشهد، تقریبا وجود ندارند!

اگر معنی تور لحظه آخری، استفاده از صندلی‌ها و اتاق‌های خالی در لحظات آخر باشد، پس تقریبا نباید توقع داشته باشیم که در ایام شلوغی مشهد جای خالی پیدا شود، بلکه بهتر است با برنامه از چندین روز قبل تور خود را رزرو کنیم و اگر با محدودیت‌های مالی روبرو هستیم، سفر خود را به زمان خلوت بودن مشهد موکول کنیم یا از تور ارزان‌تر با امکانات کمتر استفاده کنیم.

ممکن است این واقعیت تلخ باشد و بخواهید در مقابل این نصیحت ما مقاومت کنید …

3. چطور از ناآگاهی شما به اسم “تور لحظه آخری مشهد” سوء استفاده می‌شود!

وقتی افرادی برای سفر به مشهد، بدون دانستن معنی تور لحظه آخری به دنبال آن می‌گردند و فکر می‌کنند که هر تور ارزانی، تور لحظه آخری مشهد است، افراد سودجویی از این ناآگاهی استفاده می‌کنند و به جای تورهای لحظه آخری که باید کیفیت مطلوب و قیمت مناسب داشته باشند، تورهای ارزان با کیفیت پایین را به نام تور لحظه آخری مشهد برای مسافران رزرو می‌کنند. ما در مجموعه نهال‌گشت سعی کرده‌ایم صداقت را سر لوحه کار خود قرار دهیم و به همین دلیل باشگاه مشتریان ما امروز بیش از 45 هزار نفر عضو دارد که هر کدام مهر تاییدی بر فعالیت و کیفیت تورهای ماست.

4. ساعات رفت و برگشت تورهای لحظه آخری مشهد چقدر در قیمت آن موثر است؟

هتل‌های مشهد ساعت 12 اتاق‌ها را تخلیه می‌کنند و ساعت 14 اتاق‌ها را به مسافران جدید تحویل می‌دهند. اگر شما نیمه شب به مشهد برسید باید تا ساعت 14 صبر کنید یا اینکه یک روز قبل را رزرو کنید که خیلی بهینه به نظر نمی‌رسد.

بهترین ساعات تور لحظه آخری هوایی مشهد:

بسیاری از شما ممکن است به ساعت رفت و برگشت هوایی توجه نکنید ولی باید بدانید بهترین ساعت رفت به مشهد 9 تا 12 صبح و برای برگشت بین ساعت 14 تا 18 است چرا که معمولا ساعت 12 باید اتاق خود را تحویل دهید و یک ساعت قبل از پرواز هم در فرودگاه مشهد باشید. این موضوع تاثیر زیادی هم در نرخ تور شما دارد.

بهترین ساعات تور لحظه آخری مشهد با قطار:

با توجه به ساعت حرکتی قطارهای مشهد، بهتر است قطارهای شب رو را انتخاب کنیم که حدود ظهر و زمان تحویل اتاق به مشهد می‌رسند. البته نباید فراموش کنیم، قطار پردیس، سریع ترین قطار مشهد است که مسیر تهران مشهد را 8 ساعته پیموده و معمولا ساعت 15 تا 16 به مشهد می‌رسد.

5. بیشترین تور لحظه آخری برای مشهد در چه زمانی پیدا می‌شود؟

این مقاطع زمانی بهترین فرصت برای سفر به مشهد با استفاده از ظرفیت‌های لحظه آخری خواهد بود:

  • مهر ماه به خاطر شروع مدارس
  • دی ماه به خاطر امتحانات
  • اواخر اسفند ماه به دلیل شلوغی قبل از آغاز سال جدید و اینکه معمولا سفرها در تعطیلات نوروز انجام می‌شود.
  • اواخر فروردین ماه به دلیل شروع به کار مدارس و ادارات بعد از تعطیلات مفصل
  • اواخر اردیبهشت و خرداد ماه شروع امتحانات

موارد فوق بدون در نظر گرفتن مناسبت‌هاست، مثلا اگر در یکی از زمان‌های فوق ولادت امام رضا قرار بگیرد، شاهد گران‌ترین تورهای مشهد خواهیم بود و دیگر مهم نیست که فصل امتحانات است یا تازه تعطیلات نوروز تمام شده است! و نباید در این زمان‌ها به دنبال تور لحظه آخری مشهد باشید.

6. در پروازهای صبح مشهد خیلی امید به گرفتن بلیط لحظه آخری نداشته باشید؟

پروازهای رفت صبح به مشهد در روزهای سه شنبه و چهارشنبه و برگشت از مشهد در صبح شنبه بسیار پرطرفدار از زمان‌های دیگر است و البته این به دلیل بهینه‌تر بودن آن است و قیمت بیشتری هم دارد پس نباید توقع صندلی خالی و در نتیجه بلیط لحظه آخری در این ایام را داشته باشید.

این موضوع را فراموش نکنید که پروازهای صبح مشهد، معمولا با تاخیر کمتری مواجه هستند.

7. به کیفیت هتل تورهای لحظه آخری مشهد دقت می کنید؟

نظرتان درباره یک تور هوایی با پرواز خوب و یک هتل نا مناسب چیست؟ این موضوع شاید خیلی نیاز به توضیح نداشته باشد ولی باید بدانید همیشه ستاره‌های هتل نشان دهنده قیمت آن نیست. ممکن است پکیج یک تور لحظه آخری مشهد با پرواز خوب ولی هتل نا آشنای مناسبی بسته شده باشد و از طرف دیگر ممکن است هتلی چند ستاره باشد و خدماتی که شما انتظارش را دارید به شما ارائه نشود. پس یا از تجربه دیگران استفاده کنید یا از آژانسی تور خود را رزرو کنید که می‌توانید به آن اعتماد داشته باشید. چه تور معمولی باشد، چه لحظه آخری.

8. می‌گویند هتل تورهای لحظه آخری مشهد کیفیت خیلی خوبی ندارد!

وقتی از تور مشهد صحبت می‌کنید باید بدانید که خود شما هستید که می‌توانید یک پرواز یا یک قطار را انتخاب کنید و در کنار رزرو یک هتل پکیج یک تور را ببندید. ولی طبیعتا وقتی از تور لحظه آخری استفاده می‌کنید، کمی گزینه‌های انتخابی شما محدود می‌شوند. مثلا کمتر پیش می‌آید کسی با هواپیما به مشهد برود و در یک مسافرخانه اقامت کند! پس مورد بعدی را با دقت بیشتری بخوانید.

9. آژانس‌هایی که با هتل‌های بیشتری در مشهد ارتباط دارند تورهای لحظه آخری مشهد بهتری دارند!

شما همه هتل‌های مشهد را نمی شناسید، ستاره‌های هتل در مشهد دلیل بر خوب یا بد بودن آن نیست همانطور که گفته شد گاهی انتخاب یک هتل خوب که ستاره زیادی هم ندارد می‌تواند قیمت یک تور لحظه آخری را از یک تور معمولی گران‌تر کند و این در شرایطی ست که ممکن است این از نظر شما کاملا غیر منطقی باشد؛ ولی آنچه ما می دانیم این است که شما می‌خواهید یک تور مشهد را با بهترین شرایط رزرو کنید پس یا از آژانسی که به آن اعتماد دارید خرید کنید یا از تجربه دوستانتان استفاده کنید. در مشهد هتل‌های بسیار خوبی با قیمت‌های مناسب وجود دارد و نهال‌گشت در شناخت هتل‌های مشهد و ارائه بهترین تورها با بهترین نرخ تخصص دارد. حتما با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تور لحظه آخری فقط برای مشهد و فقط مختص هتل، هواپیما و قطارهای چارتر است؟

برای پاسخ به این سوال باید دو موضوع را به صورت جداگانه بررسی کنیم تا مفهوم و ریشه به وجود آمدن تور لحظه آخری مشهد را بدانیم:

تاثیر قیمت هتل های مشهد در به وجود آمدن تور لحظه آخری:

عموما هر شهری که مثل مشهد، مقصد گردشگری مسافران زیادی باشد، به اندازه پوشش دادن شلوغ ترین زمان سال هم هتل دارد؛ طبیعی به نظر می‌رسد که وقتی با ایام خلوت رفت و آمد مسافر روبرو شود، بسیاری از این هتل‌ها خالی می‌ماند (گاهی اوقات اتاق‌ها تحت اختیار هتل است و گاهی اوقات هم یک آژانس، اتاق‌ها را گارانتی کرده که در مثال ما تفاوتی ندارد) در این شرایط هزینه‌های سربار هتل (هزینه آب، برق، گاز، نیروی انسانی، نگهداری، خواب سرمایه و …) تغییر زیادی نمی‌کند و به دلیل کم بودن مسافر، بسیاری از اتاق‌ها خالی هستند؛ خوب، حالا یک اتاق که قیمت آن شبی 100 هزار تومان است و در ایام شلوغی با 180 هزار تومان اجاره داده می‌شد، اگر با 50 هزار تومان هم پر شود، جای خوشحالی دارد و ضرر هتل یا گارانتی کننده را کاهش می‌دهد. پس اقامت در چنین هتل‌هایی در چنین زمان‌هایی اولین دلیلی است که به شما کمک می‌کند یک تور با کیفیت و با قیمت مناسب داشته باشید.

تاثیر قیمت بلیط قطار یا هواپیما در به وجود آمدن تور لحظه آخری:

حالا، داستان، کمی تغییر می‌کند، هتل در یک شهر و مکان ثابت، مثل مشهد قرار دارد ولی قطار یا هواپیما بین حداقل دو شهر در حرکت هستند؛ به زبان ساده‌تر، ما می‌دانیم که مشهد از نظر گردشگری شهر شلوغی ست، ایام پیک زیادی دارد، هواپیما، اتوبوس و قطارهای زیادی هم به این شهر می‌روند و بر می‌گردند، در این شرایط باید ببینیم مسافران از کدام شهر درخواست بیشتری برای رفتن به مشهد دارند، چون هر چه تعداد درخواست سفر از یک شهر به شهر دیگر بیشتر می‌شود، وسایل حمل و نقل بیشتری هم برای پوشش سفرها در مسیر قرار می‌گیرد.

حالت اول – لحظه آخری ارزان مشهد:

در تورهای مشهد از تهران، اصفهان، شیراز، تبریز، اهواز، کرج، رشت، کرمانشاه، بوشهر، کیش و … که درخواست زیادی در ایام شلوغی برای سفر به مشهد وجود دارد، بلیط هواپیمایی که در حالت معمولی 150 هزارتومان است به بالای 300 هزار تومان می رسد و همین بلیط در ایام خلوت که تا آخرین روزهای مانده به پرواز با همان 150 هزار تومان عرضه می‌شود، هر چه به زمان حرکت نزدیک‌تر شویم و جای خالی بیشتری در صندلی‌های هواپیما وجود داشته باشد قیمت‌ها پایین‌تر می‌آید و همان بلیط تا 50 هزار تومان هم ممکن است فروخته شود.

حالت دوم – ارزان‌ترین لحظه آخری‌های مشهد:

فرض کنید 2 روز دیگر شهادت امام رضا (ع) است و تمام قطارها، هواپیماها و اتوبوس‌ها از تمام شهرها با مسافران بسیار زیاد به سمت مشهد می‌آیند و باید سریع برگردند تا مسافران بیشتری را به مشهد بیاورند، این در شرایطی است که کمتر کسی هم، قصد برگشتن از مشهد را دارد، در چنین شرایطی ما برای مسافران‌مان از تهران به مشهد بلیط بیش از 300 هزار تومان و در برگشت بلیط 30 هزار تومانی هم گرفته‌ایم.

تور رایگانکربـلا

هر هفته

با پاسخ به یک سوال در آمنین

پس، هر تور لحظه آخری، آن چیزی که شما می‌خواهید نیست با کارشناسان ما تماس بگیرید، مشهد تخصص ماست.

از این تور بشنوید

تور مشهد هتل بین المللی قصر (زمینی و هوایی)