تور باکو

تور باکو

لیست تورهای باکو

با توجه به هزینه نه چندان کم تور باکو اگر در انتخاب تور دقت نکنید قطعا ناراضی به وطن برمی‌گردید. بهتر است بدانید که چه زمانی و چگونه باید به آذربایجان سفر کرد؛ قیمت تور باکو به چه شرایطی بستگی دارد؛ شرایط این سفر چیست؛ و چه خدماتی در تور آذربایجان به شما ارائه می‌شود؟ 

بهترین زمان سفر به باکو؛ در وقتی مناسب سفر کنید

به‌صورت کلی از اردیبهشت تا آبان، هوا در باکو معتدل بوده و از آبان تا اوایل فروردین نیز سرد است. باتوجه‌به همین موضوع، تعداد سفرها به باکو در بهار تا پاییز افزایش پیدا می‌کند. افزایش سفرها نیز منجر به بیشتر شدن نرخ هتل‌ها و بلیت هواپیما باکو می‌شود. در نتیجه کسانی که می‌خواهند با تور ارزان باکو به سفر بروند، شاید چندان سفرشان در این ایام کم‌هزینه نباشد. اما اگر در زمستان به باکو سفر کنید، علاوه بر اینکه شهر خلوت‌تر است، قیمت تور باکو نیز باتوجه‌به کم شدن هزینه هتل و هواپیماها پایین‌تر می‌آید؛ اما باید سردی هوا را تحمل کنید.

زمان مناسب برای سفر به باکو برای شرکت در جشن‌ها

مردم آذربایجان همانند ایرانی‌ها در طول روزهای مختلف جشن‌های متعددی برگزار می‌کنند. اگر می‌خواهید در جشن‌ها و فستیوال‌های آذربایجان شرکت کنید، پیشنهاد می‌کنیم که در روزهای زیر به این کشور سفر کنید.

  • ایام نوروز
  • ماه رمضان
  • روز بین‌المللی زن: 17 اسفند
  • روز پیروزی: 19 اردیبهشت
  • روز جمهوری: 7 خرداد
  • عید قربان
  • روز نجات ملی آذربایجان: 25 خرداد

چگونه به باکو سفر کنیم؟ زمینی یا هوایی؟

سفر به باکو را می‌توان به دو صورت زمینی و هوایی انجام داد. تور زمینی باکو با استفاده از اتوبوس انجام می‌شود و این امکان را به شما می‌دهد تا از مناظر و طبیعت جاده‌ها و شهرهای بین‌راهی لذت ببرید. تور هوایی باکو نیز بیشتر مختص کسانی است که حوصله سفر 18 الی 24 ساعته (از مبدأ تهران) به‌صورت زمینی را نداشته و می‌خواهند هرچه سریع‌تر به مقصد برسند؛ مسلماً قیمت این تور بسیار بیشتر از زمینی است.

چگونه با تور زمینی باکو به سفر برویم؟

تور باکو زمینی فقط از شهرهای تهران و کرج برگزار می‌شود و با اتوبوس به مرز جلفا خواهید رفت؛ اگر در شهرهای دیگر زندگی می‌کنید بایستی خودتان را به مرز جلفا برسانید؛ نهال گشت می‌تواند وسیله سفر شما را تا جلفا رزرو کند. پس از رسیدن به مرز جلفا، به نخجوان خواهید رفت و سپس از آنجا با هواپیما به باکو منتقل می‌شوید. این سفر تقریباً ترکیبی از تور هوایی و زمینی بوده ولی هزینه آن از تور هوایی باکو ارزان‌تر خواهد شد.

مسیر برگشت از آذربایجان به ایران

مسیر برگشت از باکو به ایران نسبت به رفت تفاوت دارد. برای برگشت ابتدا به مرز بیل سوار می‌روید و از آنجا می‌توانید به شهرتان باز گردید

رزرو تور باکو هوایی با بهترین هواپیما

هواپیمایی بوتا آذربایجان به دلیل استفاده از به‌روزترین هواپیما‌های بوئینگ، بهترین خط هوایی ایران – آذربایجان است. بلیت این خط هواپیمایی را فقط در دفتر بوتا در فرودگاه امام خمینی تهران می‌توانید تهیه کنید.

آیا رزرو تور لحظه آخری امکان‌پذیر است؟

متأسفانه رزرو تور لحظه آخری باکو امکان‌پذیر نیست. مسافران بایستی از 10 الی 15 روز قبل از سفرشان نسبت به رزرو تور باکو 1403 اقدام کنند تا ظرفیت‌ها پر نشود.

برای سفر به باکو حتماً دلار با خود ببرید

برای سفر به باکو پیشنهاد می‌کنیم حتماً دلار به همراه خود داشته باشید. ارز تومان در این شهر به‌سختی تبدیل می‌شود و بابت آن کارمزد زیادی از شما کسر خواهد شد؛ اما اگر دلار با خود ببرید می‌توانید در باکو به‌راحتی خریدهای خود را انجام دهید؛ همچنین در صرافی‌های تهران نیز به‌آسانی یافت می‌شود و اگر در برگشت به ایران، دلارهایتان را خرج نکرده باشید، به‌راحتی می‌توانید بابت آن ارز تومان دریافت کنید.

تور باکو گروهی مخصوص تازه سفرها

اگر اولین‌بار است که به باکو سفر می‌کنید، پیشنهاد ما رزرو تور گروهی باکو است. در این تور شما به همراه تور لیدر یا راهنمای مخصوص به سفر خواهید رفت. از مزایای دیگر تورهای گروهی باکو می‌توان به گشت‌وگذار در مناطقی که شناختی از آن‌ها ندارید، سفر به نقاطی که به‌تنهایی نمی‌توانید به آنجا بروید، کنترل هزینه‌های سفر و حمل‌ونقل آسان‌تر در باکو اشاره کرد.

چرا باید در هتل‌های 3 ستاره باکو اقامت کنیم؟

احتمالاً در سفر به باکو اکثر زمان خود را مشغول گشت‌وگذار در شهر و دیدن مکان‌های گردشگری هستید. به همین دلیل زیاد از خدمات و امکانات هتل استفاده نخواهید کرد. هتل‌های 3 ستاره باکو نیز همان خدمات هتل‌های 4 و 5 ستاره را با کمی امکانات بیشتر ارائه می‌دهند؛ به همین دلیل اقامت در هتل‌های 3 ستاره از نظر هزینه مقرون‌به‌صرفه‌تر خواهد بود. هتل کنسول باکو یکی از پیشنهادهای نهال گشت برای اقامت در این نوع از اقامتگاه‌ها است.

در سفر به باکو، دیدن این اماکن را از دست ندهید

در سفر به باکو حتماً از پارک بالای کوه، آتشگاه، قیز قله سی، برج‌های 3 قلوی آتش، کاخ شیروان شاه، ایچری شهر، زو پارک و میدان پرچم دیدن کنید. این اماکن مهم‌ترین مکان‌های دیدنی باکو به‌حساب می‌آیند.

مدارک و شرایط تور باکو 1403

اصلی‌ترین مدارکی که برای رزرو تور باکو 1403 نیاز دارید، اسکن پاسپورت و اخذ ویزا آذربایجان است. مسافران برای دریافت ویزا می‌توانند خودشان اقدام کنند یا آن را برعهده نهال گشت بگذراند. فرایند صدور نیز 3 الی 7 روز کاری زمان می‌برد.

در تور باکو نهال گشت چه خدماتی ارائه می‌شود؟

اگر نسبت به رزرو تور باکو نهال گشت اقدام کنید می‌توانید از خدمات اقامت با صبحانه، ترانسفر فرودگاهی، اخذ ویزا به‌صورت جداگانه، راهنمای فارسی‌زبان و بیمه‌نامه بهره‌مند شوید. همچنین به دلیل رزرو یک پکیج مسافرتی کامل، قیمت تور باکو برای شما نسبت به سفرهای جداگانه یا شخصی کمتر خواهد شد و با هزینه کمتر به سفر می‌روید.

نحوه رزرو تور باکو چگونه است؟

برای رزرو تور باکو کافیست از طریق راه‌های ارتباطی موجود در سایت با مشاوران سفر نهال گشت تماس برقرار کنید. کارشناسان ما شما را بابت رزرو این تور راهنمایی خواهند کرد و بهترین هتل و هواپیما را بر اساس نیازهای شما انتخاب می‌کنند.

از این تور بشنوید

تور مشهد هتل بین المللی قصر (زمینی و هوایی)