قطار فدک

قطار فدک | لیست بهترین قیمت تور مشهد با قطار فدک

  • لطفا توجه فرمایید که در حال حاضر، حرکت قطارهای فدک به مقصد مشهد فقط از مبدا قزوین- کرج- تهران و قم بوده و تنها تور فدک هم مربوط به مشهد است.

لیست تورهای مشهد با قطار فدک

عنوان تور اقامت تاریخ رفت حمل و نقل قیمت

تور مشهد از رشت با قطار فدک

3 روز فروردین ماه قطار 3,900,000

از قیمت قطار فدک تعجب نکنید. هزینه بالایی که برای خرید بلیت‌های آن می‌کنید ارزش همه چیز را دارد. تور مشهد قطار فدک در بین راه به شما احساس خستگی نخواهد داد. با اینکه سفرتان بیشتر از هواپیما طول می‌کشد. اما خدماتی که در قطار دریافت می‌کنید از بهترین هواپیماهای ایران نیز بیشتر است. در ادامه با توضیحاتی که درباره تور مشهد با قطار فدک به شما ارائه کردیم، دلیل این حرف‌هایمان را متوجه خواهید شد.

مقایسه قطار فدک با سایر قطارهای 5 ستاره

در حال حاضر در ایران فقط قطارهای فدک، زندگی و نورالرضا جزو قطارهای 5 ستاره به‌حساب می‌آیند. هر سه این قطارها نیز در مسیر مشهد تردد می‌کنند. از لحاظ امکانات و خدمات‌دهی تفاوت چندان زیادی در این قطارها وجود ندارد. فقط قطار فدک از لحاظ مهمان‌داری، برگزاری قرعه‌کشی برای ارائه‌ بلیت رایگان به متولدین و مزدوجین هر ماه و ارائه کیک برای برگزاری مراسم در قطار در سطح بالاتری قرار گرفته است. همچنین در تور مشهد با قطار فدک، اگر 4 نفره سفر کنید و یک کودک نیز همراهتان باشد، مسئولین قطار فدک بابت کودک از شما هزینه‌ای دریافت نمی‌کنند. اما در دیگر قطارها بایستی برای تمامی افراد هزینه بپردازید.

اصلی‌ترین مشکل قطار فدک چیست؟

قطارهای فدک دارای رستوران نیستند. به همین دلیل در بین راه نمی‌توانید غذا سفارش دهید. تمامی غذاها از قبل در کترینگ‌های راه‌آهن آماده شده و در زمانی خاص به مهمانان ارائه می‌شود.

قطار فدک در مسیر مشهد چه امکاناتی ارائه می‌دهد؟

امکانات قطار فدک به دو دسته امکانات ساختاری و امکانات و خدمات پذیرایی تقسیم‌بندی می‌شود. یکی از مهم‌ترین امکانات ساختاری قطار فدک، سیستم صوتی و تصویری IPTV است که امکانات زیادی را به مهمانان ارائه می‌دهد. برخی از این امکانات شامل انتخاب فیلم و موسیقی در ژانرهای مختلف، اعلام موقعیت مکانی قطار، سرعت، فاصله تا ایستگاه مقصد و ایستگاه پایانی، اعلام وضعیت آب‌وهوا، احضار مهمان‌دار، انتخاب درجه حرارت داخلی کوپه و موارد دیگر می‌شود. از دیگر امکانات ساختاری قطار فدک می‌توان به سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در ابتدا و انتهای هر واگن، میز ناهارخوری، عایق‌بندی کوپه‌ها، تنظیم نور داخل کوپه و طراحی لوکس اشاره کرد.

خدمات پذیرایی قطار فدک در هر کلاس متفاوت است

امکانات و خدمات پذیرایی هتل فدک نیز بر اساس هر کلاس سفری متفاوت است. در جدول زیر تفاوت هر کلاس را مشاهده خواهید کرد.

قطار فدک همراه با عصرانه کلاس اکونومی کلاس بیزینس
سرو نوشیدنی خوش‌آمدگویی در آغاز حرکت سرو یک نوع غذای اصلی به همراه نوشیدنی سرد سرو دسر و یک نوع غذای اصلی به همراه نوشیدنی انتخابی
ارائه سرویس خواب باکیفیت و ممتاز سرور نوشیدنی گرم به‌صورت نامحدود بر حسب درخواست مهمان سرو نوشیدنی خوشامدگویی
امکان تنظیم حرارت داخل کوپه‌ها ارائه سرویس خواب باکیفیت و ممتاز سرو عصرانه قطار فدک یا صبحانه بر حسب ساعت حرکت قطار و زمان رسیدن آن به مقصد
سرو نوشیدنی نامحدود بر حسب درخواست مهمان مجهز به سیستم صوتی و تصویری برای هر مهمان سرو نوشیدنی نامحدود بر حسب درخواست مهمان
قابلیت احضار مهماندار از داخل کوپه قابلیت استفاده از انترانت داخلی قطار ارائه سرویس خواب باکیفیت و ممتاز
قابلیت استفاده از انترانت داخلی قطار امکان تنظیم حرارت داخل کوپه‌ها امکان تنظیم حرارت داخل کوپه‌ها
مجهز به سیستم صوتی و تصویری برای هر مهمان ارائه پک بهداشتی اکونومی، شامل مسواک، خمیردندان، شانه، چشم‌بند و دمپایی قابلیت احضار مهماندار از داخل کوپه
ارائه یک میان وعده در طول سفر مجهز به سیستم صوتی و تصویری برای هر مهمان
ارائه پک بهداشتی شامل مسواک، خمیردندان، شانه، چشم‌بند و دمپایی ارائه دستمال مرطوب در ابتدای سفر
امکان تنظیم حرارت داخل کوپه‌ها
ارائه پک بهداشتی بیزینس، شامل مسواک، خمیردندان، شانه، چشم‌بند و دمپایی در بسته‌بندی شکیل

ساعات حرکت و خرید بلیط قطار فدک

ساعات حرکت قطار فدک به مشهد:

    زنجان ساعت 15:55

    قزوین ساعت 17:50

    کرج ساعت 19:00

    تهران ساعت 19:00 و 20:00

    قم ساعت 17:35

ساعات برگشت قطار فدک از مشهد:

    مشهد به تهران ساعت 18:10 و 13:25

    مشهد به قم ساعت 13:25

    مشهد به کرج – قزوین و زنجان ساعت 15:05

ساعات حرکت قطار فدک از تهران به خوزستان (خرمشهر – اهواز) و برعکس:

    تهران به خوزستان 14:05

    خوزستان به تهران 18:55

ظرفیت قطار فدک

ظرفیت قطار فدک تو هر بار سفر حدود 400 نفر می‌باشد. بین 9 تا 10 واگن دارد و هر واگن 10 کوپه که ظرفیت کوپه‌ها 4 نفر می‌باشد.

نحوه خرید بلیط قطار فدک

از طریق آژانس‌ها یا سایت قطارهای فدک و در حال حاضر گرفتن تورهای فدک به‌صرفه‌تر از گرفتن بلیط به‌تنهایی می‌باشد، تا بلیط تک و با خدماتی که روی تورها گذاشته شده است تا سفری آسوده را برای شما فراهم کرده‌ایم. در حال حاضر گرفتن تورهای فدک به‌صرفه‌تر از خرید بلیط تکی آن است. برای خرید بلیط قطار فدک می‌توانید به سایت فدک مراجعه کنید و برای گرفتن تور مشهد بهتر است از طریق آژانس‌ها این کار را انجام دهید.

استراحت و غذا در قطار فدک

طراحی داخلی قطار فدک

قطار فدک با تلفیق طراحی مدرن و سنتی و البته استفاده از نمادهای تصویری اسلامی و رنگ‌های آرامش‌بخش طراحی جالبی دارد؛ زیبایی درون کوپه‌ها با استفاده از ترکیب رنگ‌های سفید، فیروزه‌ای و طلایی در تمام قسمت‌های قطار به چشم می‌خورد.

نحوه خوابیدن و استراحت در قطار فدک

کوپه‌های قطار فدک 4 تخته می‌باشد 2 تخت پایین به‌صورت صندلی است و جک‌هایی در زیر صندلی‌های وجود دارد که قابلیت تخت شدن دارند و دو تخت بالا که از دیواره بالای صندلی‌ها باز می‌شود. سرویس خواب کاملاً تمیز داخل تمام کوپه‌ها وجود دارد. اگر اولین باره سوار قطار فدک می‌شوید و نمی‌دانید که چطور از وسایل داخل کوپه استفاده کنید، نگران نباشید؛ مانیتورهایی داخل هر کوپه در دو طرف وجود دارد که فیلم آموزش استفاده از دکمه‌های داخل کوپه و طریقه استفاده از قطار را به شما می‌دهد.

منو غذای قطار فدک

غذای قطار فدک که فقط برای کلاس‌های اکونومی بیزینس، ویژه وجود دارد توسط آشپزهای خارجی تهیه می‌شود. این غذاها از کترینگ دنا تهیه می‌شود غذاها طوری طراحی شده‌اند که با همان مقدار کمی که می‌باشد تمام نیازهای لازم را به بدن می‌رساند.

نهال گشت و تور مشهد با قطار فدک

جهت رزرو تور لوکس مشهد یا تور مشهد با قطار فدک می‌توانید با کارشناسان ما از طریق شماره 1830-026 تماس بگیرید. مشاوره سفر مشهد نهال گشت شما را دررابطه‌با رزرو تور مشهد با قطار فدک راهنمایی می‌کند.

سوالات متداول

قطار فدک چه امکانات و خدماتی ارائه می‌دهد؟

سیستم صوتی و تصویری IPTV، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، میز ناهارخوری، عایق‌بندی کوپه‌ها، عایق‌بندی کوپه‌ها، تنظیم نور داخل کوپه، اعلام موقعیت مکانی قطار، سرعت، فاصله تا ایستگاه مقصد و ایستگاه پایانی و موارد دیگر

ظرفیت قطار فدک چقدر است؟

ظرفیت قطار فدک تو هر بار سفر حدود 400 نفر می‌باشد. بین 9 تا 10 واگن دارد و هر واگن 10 کوپه که ظرفیت کوپه‌ها 4 نفر می‌باشد.

قطار فدک از چه شهرهایی به سمت مشهد حرکت دارد؟

زنجان، قزوین، کرج، تهران و قم

تورهای پیشنهادی بر اساس قطار

از این تور بشنوید

تور مشهد هتل بین المللی قصر (زمینی و هوایی)