تور ترکیبی اروپا

لیست تورهای ترکیبی اروپا

تور فرانسه ویژه نوروز
تور 4 روز فرانسه ویژه تعطیلات خرداد

تاریخ رفت

12 خرداد

اقامت

4 روز

هتل

4 ستاره

قطرایرویز

از 1,590 یورو + هزینه پرواز

اطلاعات تور

پیشنهاد ویژه

نهال گشت

تور سوئیس ایتالیا
تور 8 روز سوئیس ایتالیا

تاریخ رفت

10 خرداد

اقامت

8 روز

هتل

4 ستاره

قطرایرویز

از 2,090 یورو + هزینه پرواز

اطلاعات تور

تور فرانسه ایتالیا
تور 8 روز فرانسه ایتالیا

تاریخ رفت

خرداد ماه

اقامت

8 روز

هتل

4 ستاره

ترکیش ایرلاینز

از 2,390 یورو + هزینه پرواز

اطلاعات تور

تور فرانسه اسپانیا
تور 8 روز فرانسه اسپانیا

تاریخ رفت

بهار 1403

اقامت

8 روز

هتل

4 ستاره

قطرایرویز

از 2,490 یورو + هزینه پرواز

اطلاعات تور

ویزا در تورهای ترکیبی اروپایی

در تور ترکیبی اروپا شما همزمان به چند کشور یا چند شهر اروپا سفر می‌کنید. برای تور ترکیبی اروپا شما باید از کشوری ویزا بگیرید که ورودتان به آن شهر است. به طور مثال شما نمی‌توانید از ایتالیا ویزا بگیرید و پروازتان از تهران به فرانسه باشد. زمانی که به کشوری که از آن ویزا دارید رسیدید، می‌توانید به دیگر کشورهای حوزه شینگن وارد شوید. مدت زمان کلی اقامت شما در تورهای ترکیبی اروپا، به اعتبار ویزای صادر شده بستگی دارد. با توجه به اینکه معمولا تورهای ترکیبی اروپا به صورت گروهی برگزار می‌شود و برای ویزا به صورت گروهی درخواست می‌کنید، شانس بیشتری برای اخذ ویزا دارید. توجه داشته باشید که با توجه به قانون ویزای کشورهای شینگن، تورهای گروهی معمولا در حوزه شینگن برپا می‌شود.

قیمت تور های ترکیبی اروپا

با توجه به تفاوت نرخ یورو و ریال ایران، تورهای اروپایی در دسته تورهای گران قیمت برای ایرانیان قرار می‌گیرد. قیمت بلیط رفت و برگشت هواپیما، هتل، ترانسفر، گشت‌ها و خدمات تور که هزینه آن‌ها به یورو از شما دریافت می‌شود. شما با خرید یک تور ترکیبی اروپا می‌توانید تا حد زیادی از هزینه‌های خود در سفر به اروپا صرفه‌جویی کنید. در تور ترکیبی اروپا شما این امکان را دارید که با یک بار هزینه، همزمان از چند شهر اروپایی بازدید کنید.

قیمت تورهای ترکیبی براساس قیمت بلیط هواپیما، هتل محل اقامت، تعداد شب‌های اقامت، ترانسفر بین شهری (مترو، پرواز) و شهرهایی که از آن‌ها بازدید می‌کنید، تعیین می‌شود.

رایج‌ترین تورهای ترکیبی اروپا

تورهای ترکیبی اروپا معمولا در 2 یا نهایتا 4 کشور اجرا می‌شود. همانطور که در بالا به آن اشاره شد، با توجه به قانون ویزای شینگن، معمولا تورهای ترکیبی اروپا در کشورهای حوزه شینگن برگزار می‌شود که شما با اخذ ویزای شینگن، می‌توانید به 27 کشور وارد شوید. برخی از کشورهای اروپایی به سختی برای اتباع ایران ویزا صادر می‌کنند اما در تور گروهی به راحتی می‌توانید از آن‌ها دیدن کنید. آلمان و هلند از جمله این کشورها هستند اما در تور ترکیبی فرانسه، آلمان و هلند که ویزای شینگن شما از مبداء کشور فرانسه صادر می‌شود می‌توانید با همان ویزا به آلمان و هلند هم بروید.

خدمات تور ترکیبی اروپا

  • اخذ ویزای شینگن
  • بلیط رفت و برگشت هواپیما
  • ترانسفر فرودگاهی
  • اقامت در هتل‌های 4 ستاره با صبحانه
  • تور لیدر فارسی زبان
  • بیمه مسافرتی با پوشش حداقل 50 هزار یورو
  • ترانسفر بین شهر و بین کشورها (مترو و یا پرواز)

سوالات متداول

1. چه مدت قبل از تورهای ترکیبی اروپا برای خرید اقدام کنیم؟

حدودا 2 تا 3 ماه قبل از سفر، برای خرید تورهای ترکیبی اقدام کنید. از این مدت زمان حدودا 1 ماه برای جوابدهی به درخواست ویزا و 1 ماه برای تعیین وقت سفارت در نظر گرفته شده است.

2. بهتر است چند شب در تورهای ترکیبی اقامت داشته باشیم؟

مدت زمان اقامت در شهرهای شینگن، کاملا به مدت اعتبار ویزای شما بستگی دارد. بهترین برنامه سفری که می‌توانید به سفارت ارائه دهید این است که در هر شهر، 2 شب اقامت داشته باشید.

3. در تورهای ترکیبی اروپا حتما باید با پرواز به کشورهای دیگر برویم؟

خیر. شما در اروپا با متروهای سریع السیر به راحتی می توانید از کشوری به کشوری دیگر در کوتاه‌ترین زمان ممکن جابجا شوید. جالب است بدانید مترو یکی از جاذبه‌های توریستی در اروپاست.

از این تور بشنوید

تور مشهد هتل بین المللی قصر (زمینی و هوایی)