تور قبرس

تور قبرس

پادکست تور

تور قبرس

لیست تورهای قبرس

لیست تورهای نوروزی قبرس

شرایط اخذ ویزای قبرس؛ کار را با خیال راحت به کاردان بسپارید!

معمولا ویزای قبرس در قالب تورهای گروهی اقدام می‌شود. ویزای قبرس از قوانین ویزای شینگن تبعیت نمی‌کند اما شرایط اخذ ویزای قبرس مشابه شرایط اخذ ویزای شینگن می‌باشد. برای دریافت ویزای گروهی قبرس فقط کافیست به آژانس مسافرتی مراجعه کنید اما برای دریافت ویزای انفرادی قبرس (که فقط در صورت ارائه دعوتنامه ممکن است)، باید به کارگزاری BLS مراجعه کنید. تاریخچه سفری و اقدام از طریق تورهای گروهی قبرس از مهم‌ترین شرایط اخذ ویزای توریستی قبرس می‌باشد. حدودا 7 روز کاری پس از ارائه درخواست ویزا به آژانس‌های مسافرتی جواب ویزا برای شما صادر می‌شود و این ویزای برای مدت زمان 14 روز معتبر است. دارندگان ویزای قبرس می‌توانند آزادانه به کشورهای قبرس، بلغارستان، رومانی و کرواسی سفر کنند.

  • در صورتی که اقدام به اخذ ویزای قبرس شمالی کرده باشید، اخذ ویزاهای پردرخواستی همچون ویزای شینگن، ویزای کانادا، ویزای استرالیا و دیگر ویزاهای پردرخواست برای شما مشکل خواهد بود.

بهترین زمان سفر به قبرس؛ قطعا به هدف سفر شما بستگی دارد!

بهترین زمان سفر به قبرس، فصل بهار است که تقریبا اوایل بهمن فرا می‌رسد. در این بازه زمانی شما شاهد معتدل‌ترین آب و هوای قبرس خواهید بود. البته این نکته را در نظر داشته باشید که در بهار قبرس پذیرای تعداد زیادی از گردشگران می‌باشد و این فصل پیک گردشگری قبرس می‌باشد. البته که اگر با شلوغی و پیک گردشگران مشکل دارید، بهتر است دسامبر (از آذر تا دی ماه) را برای سفر انتخاب کنید. در این بازه زمانی پیک گردشگران به کمترین حالت خود می‌رسد و هزینه‌های اقامت نیز به نسبت آن کاهش پیدا می‌کند.

اطلاعات ضمانت نامه بانکی تورهای قبرس؛ لزومی به ارائه ضمانت نامه نیست.

ضمانت نامه بانکی تورهای قبرس با هدف اعتماد به بازگشت متقاضیان و از سوی آژانس‌های مسافرتی دریافت می‌شود. در حالت عادی لزومی به ارائه ضمانت نامه بانکی برای تورهای گروهی قبرس نیست اما ممکن است بعضی از آژانس‌های مسافرتی با توجه به شرایط متقاضیان از ایشان ضمانت نامه بانکی دریافت کنند. در صورتی که متقاضیان پس از تاریخ مشخص شده برای سفر به ایران برنگردند، اعتبار آژانس مسافرتی در نزد سفارت‌خانه از بین می‌رود.

خدمات رایج تورهای قبرس؛ در تور قبرس چه خدماتی به شما ارائه می‌شود؟

خدماتی که در ادامه به شما اعلام می‌کنیم، خدمات رایج تور قبرس شمالی می‌باشد و ممکن است این خدمات در هر پکیجی متفاوت باشد. خدمات رایج تور قبرس به ترتیب زیر می‌باشد:

  • اخذ ویزای توریستی قبرس
  • رزرو بلیط رفت و برگشت هواپیما
  • اقامت در هتل 3 و یا 4 ستاره به همراه صبحانه
  • گشت شهری
  • تور لیدر فارسی زبان
  • راهنمای محلی
  • بیمه مسافرتی مطابق با مدت زمان اقامت در قبرس

کیفیت هتل‌های قبرس؛ بسته به توقع شما دارد!

معمولا کیفیت هتل‌های قبرس در سطح قابل قبولی قرار دارد. اما همه چیز به توقع شما بستگی دارد. معمولا در تورهای قبرس در هتل‌های 3 ستاره اقامت دارید. نکته مهمی که در انتخاب هتل باید به آن توجه داشته باشید این است که هتل محل اقامت شما هرچقدر به مرکز شهر نزدیک‌تر باشد، هزینه اقامت شما بیشتر خواهد شد و هرچه هتل شما از مرکز شهر دورتر باشد و یا حتی در حومه شهر واقع شده باشد، هزینه اقامت شما کمتر خواهد بود.

هزینه تور قبرس؛ نحوه تعیین قیمت تورهای قبرس به چه شکل است؟

قیمت تور قبرس به 3 پارامتر هتل محل اقامت، ویزای توریستی و بلیط رفت و برگشت هواپیما بستگی دارد. از ایران به سمت قبرس پرواز مستقیم نداریم و باید با پرواز ایرفلوت و یک توقف در مسکو به سمت قبرس سفر کنید. حدود مدت زمان سفر به سمت قبرس حدود 5 ساعت می‌باشد. هزینه اخذ ویزای توریستی قبرس نیز 20 یورو می‌باشد که این هزینه را با هزینه‌های تور قبرس پرداخت می‌کنید. در مورد هتل محل اقامت نیز این نکته را در نظر داشته باشید که هتل محل اقامت شما هرچقدر به مرکز شهر نزدیک‌تر باشد، هزینه اقامت شما بیشتر خواهد شد و هرچه هتل شما از مرکز شهر دورتر باشد و یا حتی در حومه شهر واقع شده باشد، هزینه اقامت شما کمتر خواهد بود.

هزینه روزانه در قبرس؛ روزانه به طور میانگین 80 یورو هزینه دارید!

واحد پولی کشور قبرس یورو می‌باشد اما اگر به هر دلیلی نتوانستید این واحد پولی را تهیه کنید، بهتر است دلار همراه خود داشته باشید. شما برای یک وعده غذایی در قبرس حدودا 33 یورو، برای جابجایی در شهر حدودا 10 یورو، برای خرید بلیط مراکز تفریحی و گردشگری حدودا 10 یورو و برای جابجایی در شهر حدودا باید 16 یورو هزینه پرداخت کنید.

پیشنهاد به سفر اولی‌های قبرس؛ تور گروهی قبرس بهترین گزینه برای شماست!

در تورهای گروهی قبرس، شما تور لیدر دارید. از مزایای حضور تور لیدر می‌توانیم به شناخت اماکن تفریحی، کمک در پرداخت هزینه‌های، برگزاری گشت‌های شهری و کمک برای جابجایی در شهر اشاره کنیم. البته که اگر فکر می‌کنید از پس تمامی این کارها برمی‌آیید، حتما انفرادی سفر کنید!

سوالات متداول تور قبرس

در این قسمت، بیشترین سوالاتی که متقاضیان تور قبرس از ما می‌پرسند را برای شما آماده کرده‌ایم.

1. چه مدت قبل از تاریخ سفر برای خرید تور قبرس باید اقدام کنیم؟

با توجه به اینکه جواب درخواست ویزای توریستی قبرس در حدود 7 روز کاری به طول می‌انجامد، بهتر است حدودا 10 روز قبل از تاریخ سفر برای خرید تور قبرس اقدام کنید.

2. دلیل اختلاف قیمت تورهای مشابه قبرس در چیست؟

اختلاف قیمت تور‌های مشابه قبرس به دلیل سود آژانس‌ها و کارگزاران تور قبرس و خدمات متفاوت این تور‌ها می‌باشد. به طور مثال، در یک پکیج خدمات تور قبرس شما ویزا، بیمه مسافرتی، بلیط رفت و برگشت، رزرو هتل 3 ستاره و تور لیدر فارسی زبان است. اما در یک پکیچ دیگر، خدمات تور قبرس شامل ویزا، بیمه مسافرتی، بلیط رفت و برگشت، رزرو هتل 4 ستاره، تور لیدر فارسی زبان، راهنمای محلی، ترانسفر فرودگاهی، پرداخت عوارض خروج از کشور و پرداخت هزینه‌های راننده و انعام کارگران هتل است که به تبع هزینه این پکیج از پکیج قبلی بیشتر است.

3. فاصله هوایی بین ایران و قبرس چقدر است؟

با توجه به اینکه از تهران به سمت قبرس پرواز مستقیم نداریم، فاصله هوایی بین ایران و قبرس به توقف پرواز شما در مسکو بستگی دارد. توجه داشته باشید که کمترین فاصله هوایی بین ایران و قبرس در حدود 5 ساعت می‌باشد.

از این تور بشنوید

تور مشهد هتل بین المللی قصر (زمینی و هوایی)