تور مارماریس

تور مارماریس

بهترین قیمت و پکیج‌های تور ارزان لحظه آخری یا لوکس مارماریس

  • مبدأ تورها به صورت پیش فرض، از تهران است و امکان تغییر مبدأ به سایر شهرهای کشور وجود دارد.

لیست تورهای مارماریس

عنوان تور اقامت تاریخ رفت حمل و نقل قیمت

تور مارماریس با پرواز معراج ویژه نوروز

7 روز نوروزمعراج 37,900,000

امکان رزرو تور مارماریس با توجه به شرایط آب و هوایی این شهر در تمامی ایام سال وجود دارد. با وجود سختی مسیر تور مارماریس نسبت به سایر تورهای ترکیه، این شهر به دلیل داشتن جاذبه‌های طبیعی فراوان و آب و هوای معتدل، توریستی محسوب می‌شود. این موضوع نیز تفاوت نرخ تور مارماریس با سایر تورهای ترکیه را رقم می‌زند؛ بنابراین خود را برای هزینه‌های بیشتر نسبت به تور شهرهایی مانند استانبول و وان آماده کنید.

بهترین زمان سفر از نظر آب و هوا تابستان است

با وجود اینکه قیمت تورهای تابستانی مارماریس بسیار زیاد است؛ اما سفر به این جزیره در تابستان اولویت اول گردشگران می‌باشد. دمای این شهر در تابستان ممکن است تا 38 درجه سانتیگراد برسد. بیشترین اختلاف دما در یک روز را هم در این فصل مشاهده خواهید کرد. همچنین ممکن است اختلاف دمای روز و شب در این جزیره حتی تا 20 درجه سانتیگراد نیز برسد. البته با این وجود به دلیل فراهم شدن شرایط تفریحات ساحلی، ماه‌های تابستان برای رزرو تور کاملا مناسب است.

اردیبهشت و شهریور را برای تور ارزان انتخاب کنید

هرچند تابستان از نظر شرایط آب و هوایی برای سفر بسیار مناسب است؛ اما ازدحام جمعیت در این شهر زیاد خواهد شد. به همین علت رزرو تور مارماریس از نظر قیمت در تابستان مقرون به صرفه نیست. به علت خنک شدن هوا در ماه‌های شهریور اردیبهشت و کاهش تعداد گردشگران قیمت تور مارماریس نیز در این ماه‌ها کاهش می‌یابد. انتخاب تور این شهر در ماه‌های دیگر مثل اردیبهشت و نیمه‌ی دوم شهریور از نظر هزینه بهتر می‌باشد. بنابراین اگر قصد کاهش هزینه‌ی تور خود را دارید در این دو ماه تور مارماریس را رزرو کنید.

تورهای مارماریس به چه صورت برگزار می‌گردد؟

تور مارماریس عمدتا به صورت هوایی برگزار می‌گردد. البته در ایام نوروز به علت افزایش تعداد گردشگران تورهای زمینی نیز اجرا می‌شود.

فقط تورهای هوایی مارماریس فعال است!

این تورها به صورت مستقیم برگزار نمی‌شوند و هواپیماها در ازمیر یا دالامان فرود می‌آیند. بعد از فرود آمدن هواپیما در ازمیر یا دالامان، توسط وسیله نقلیه‌ای که از قبل برای شما رزرو شده به مارماریس خواهید رفت. از ازمیر به مارماریس حدود 3 ساعت و 30 دقیقه و از دالامان به مارماریس حدود 1 ساعت و 30 دقیقه در مسیر خواهید بود.

از مبدا تهران باید به این جزیره سفر کنید

اگر در ایام نوروز با تور زمینی مارماریس به این شهر سفر کنید، به دلیل مسافرگیری در تبریز، از این شهر نیز می‌توانید تور را رزرو کنید. اما اگر قصد رزرو تور هوایی مارماریس را دارید باید ابتدا خود را به تهران رسانده و از فرودگاه امام خمینی با پرواز مستقیم به ازمیر ترکیه یا دالامان بروید. فقط توجه داشته باشید که پرواز تهران به ازمیر در روزهای شنبه و سه‌شنبه انجام نمی‌شود.

 اگر در تهران زندگی نمی‌کنید و به فرودگاه امام خمینی دسترسی ندارید نیازی به نگرانی نیست. کارشناسان سفر نهال گشت می‌توانند با کمی هزینه بیشتر بلیط اتوبوس، قطر یا هواپیمای تهران را از شهر شما رزرو کنند.

هتل‌های یوآل مارماریس کیفیت خوبی دارند

در مارماریس مانند برخی شهرهای دیگر ترکیه هتل‌های یوآل و آل وجود دارد. اغلب این هتل‌ها نیز از کیفیت قابل قبولی برخوردار هستند. با انتخاب این هتل‌ها نیازی به پرداخت هزینه‌های اضافی برای غذا و تفریحات خارج از هتل را ندارید.

هتل‌های مارماریس شامل مدل‌های لوکس و اقتصادی می‌شوند. از هتل‌های اقتصادی مارماریس که کیفیت قابل قبولی دارند می‌توان به هتل‌های 5 ستاره بلو بِی پلاتینیوم و لابراندامارس اشاره کرد؛ اما اگر به دنبال یک هتل لوکس در این شهر هستید به شما هتل هیلیتون دالامان را پیشنهاد می‌دهیم.

اقامت‌های 7 روزه در مارماریس را تجربه کنید

تور مارماریس به دلیل کمبود پروازهای ایرانی، مانند آنتالیا و بدروم به صورت 7 روزه برگزار می‌شود. البته امکان تغییر مدت زمان تور وجود دارد. می‌توانید برای تغییر مدت زمان اقامت در مارماریس از پروازهای ترکی یا عربی استفاده کنید یا با برخی از پروازهای ایرانی مدت اقامت خود را به 14 روز افزایش دهید. اما در هر دو حالت هزینه‌ها به طور قابل توجهی افزایش می‌یابد؛ بنابراین این نوع تورها چندان مقرون‌به‌صرفه نخواهد بود.

هزینه‌های تور مارماریس به چه صورت است؟

به طور کلی به دلیل شرایط آب و هوایی و جاذبه‌های طبیعی این شهر، قیمت تور مارماریس بالا است. این تور از تور آنتالیا نیز قیمت بالاتری دارد. قیمت تور مارماریس 1403 نسبت به سال قبل افزایش داشته و از 13 میلیون و 500 هزار تومان شروع می‌شود و حدودا تا 35 میلیون تومان نیز قیمت‌ها ادامه دارد.

تنها راه کاهش هزینه تور مارماریس

برای کاهش هزینه تور مارماریس دو راه وجود دارد. با توجه به اینکه رزرو تور لحظه‌آخری مارماریس دشوار است؛ باید این تور را چند روز زود‌تر از موعد سفر رزرو کنید. این کار باعث کاهش هزینه سفر شما می‌شود.

چه مدارکی برای سفر به مارماریس لازم دارید؟

برای سفر به مارماریس به یک گذرنامه با حداقل 6 ماه اعتبار، کارت واکسن با زبان لاتین و تست منفی کرونا نیاز دارید.

امکان کنسلی تور مارماریس وجود دارد؟

امکان کنسل کردن تورهای مارماریس به دلیل کم بودن تعداد پروازها وجود ندارد. تنها ایرلاینی که با پرداخت 30 الی 40 درصد جریمه امکان کنسل کردن بلیط‌هایش وجود دارد، پروازهای ایران ایرتور است.

گشت شهری در همه‌ی پروازها امکان پذیر نیست

در تور مارماریس گشت شهری فقط با برخی از پروازها ممکن است. البته مقصد این پروازها نیز باید به شهر ازمیر باشد؛ زیرا گشت شهری شامل بازدید از مراکز خرید این شهر میر‌ود. همچنین در تور جزیره مارماریس از این خدمات نیز بهره‌مند می‌شوید.

  • رزرو بلیط رفت و برگشت هواپیما (به ازمیر یا دالامان)
  • ترانسفر زمینی رفت و برگشت فرودگاهی
  • رزرو هتل (به همراه صبحانه، ناهار و شام)
  • بیمه مسافرتی

3 فستیوالی که احتمالا قیمت تور را افزایش می‌‌‌دهد

ممکن است قیمت تور مارماریس علاوه بر روزهای تعطیل در ایام جشنواره‌ نیز افزایش یابد.در جزیره مارماریس هر ساله 3 جشنواره برگزار می‌شود. البته دو فستیوال از این رویدادها مربوط به قایق‌رانی می‌شود.

  • نمایشگاه قایق‌های بادبانی در اردیبهشت و خرداد
  • جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه در مهر و آبان
  • مسابقه بین‌المللی قایق‌رانی مارماریس در آبان

در مارماریس از چه جاهایی دیدن کنیم؟

بیشتر جاهای دیدنی مارماریس به جاذبه‌های طبیعی آن ختم می‌شود؛ بنابراین در تور مارماریس به بازدید از این جاذبه‌ها بروید:

  • جزیره سدر
  • جزایر باستانی رودز
  • پارک آبی آتلانتیس
  • موزه مارماریس
  • شبه جزیره داتکا
  • مقبره‌های صخره‌ای کاریان

چگونه تور مارماریس را رزرو کنیم؟

کافی است برای رزرو تور مارماریس با شماره تلفن 91008111-021 تماس گرفته و علاوه بر دریافت مشاوره سفر از مشاورین نهال‌ گشت تور مارماریس خود را در زمان مورد نظرتان رزرو کنید.

از این تور بشنوید

تور مشهد هتل بین المللی قصر (زمینی و هوایی)