تور بلغارستان

تور بلغارستان

لیست تورهای بلغارستان

تور بلغارستان نسبت به سایر تورهای اروپایی ارزان‌ترین قیمت را دارد؛ حتی اجناس نیز در این کشور با قیمت کمتری در مقایسه با برخی کشورهای دیگر مانند ایران به فروش می‌رسد. در نتیجه این تور برای کسانی که قصد پرداخت هزینه کم جهت سفر به یک کشور اروپایی را دارند مناسب خواهد بود. اما چگونه می‌توان به این کشور اروپایی ارزان‌ قیمت سفر کرد؟ شرایط خاصی دارد؟

نحوه برگزاری تور بلغارستان چگونه است؟

تور بلغارستان 1403 به‌ صورت گروهی و با پرواز ماهان‌ایر انجام می‌شود. مبدأ این پرواز شهر تهران است و در استان وارنا بلغارستان با پروازی 4 ساعته فرود می‌آید. به همین دلیل شما در هر شهری از ایران که هستید بایستی ابتدا خودتان را به تهران برسانید. نگران وسیله حمل‌ونقل نیز نباشید زیرا نهال گشت در صورت نیازتان یک پرواز تا تهران از نزدیک‌ترین فرودگاه برای شما رزرو می‌کند. فقط توجه داشته باشید که پرواز بلغارستان در روز پنجشنبه انجام می‌شود و به همین دلیل تورهای آن به‌صورت 7 شب و 8 روز هستند.

شرایط و مدارک تور بلغارستان

اصلی‌ترین مدارکی که برای سفر به بلغارستان نیاز دارید ویزای توریستی بلغارستان و یک پاسپورت با حداقل 7 ماه اعتبار است. همچنین بایستی یک چک ضمانت 30 میلیون‌تومانی نیز جهت بازگشت به کشور در وجه نهال گشت صادر کنید. این چک پس از بازگشت از سفر به شما برگردانده می‌شود. از دیگر مدارکی که جهت رزرو تور بلغارستان به آن‌ها نیاز دارید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عکس 5*3 در 5*4 تمام‌ رخ با پس‌ زمینه سفید و بدون عینک
  • تکمیل فرم تکمیل مشخصات فردی که توسط نهال گشت ارائه می‌شود
  • کپی کارت ملی و تمام صفحات شناسنامه
  • کپی برگه‌های پاسپورت که دارای ویزا هستند
  • گواهی ۳ماهه بانکی
  • به‌ازای هر نفر باید 15 میلیون تومان در حسابتان داشته باشید
  • گواهی شغلی

در هنگام رزرو تور، مشاوران سفر نهال گشت، دیگر مدارکی که جهت سفر به آن‌ها نیاز دارید را به شما اطلاع خواهند داد. پس از دریافت مدارک نیز فرایند صدور ویزا آغاز می‌شود که اخذ آن حداکثر یک هفته زمان می‌برد.

بهترین زمان سفر به بلغارستان چه تاریخی است؟

شهر وارنا مقصدی ساحلی است و آب‌وهوایی نیمه‌ گرمسیری، مرطوب و قاره‌ای دارد. در بهار هوای وارنا ملایم‌تر از دیگر فصل‌های سال است و در تابستان نیز هوایی گرم را در این شهر حس خواهید کرد. اکثر مسافران از ماه خرداد تا شهریور با تور بلغارستان تابستان به وارنا می‌روند تا بتوانند به‌راحتی در دریا شنا کنند و از تفریحات ساحلی این شهر بهره‌مند شوند. هرچه قدر که به سمت فصل‌های سرد می‌رویم تعداد سفرها به دلیل سرد شدن آب دریا کمتر می‌شود؛ به‌قدری‌که کمتر کسی تور بلغارستان زمستان را رزرو می‌کند. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم شما نیز در تابستان به این کشور سفر کنید. از نظر قیمت و هزینه نیز تفاوت چندانی در ایام مختلف سال وجود ندارد.

بهترین مناطق و هتل‌ها جهت اقامت در بلغارستان

شهر وارنا بلغارستان دارای سه خط ساحلی است که در آن‌ها انواع مختلفی از هتل‌های UALL قرار دارد. این هتل‌ها علاوه بر داشتن ساحل اختصاصی، به‌صورت 24 ساعته انواع غذا و نوشیدنی‌های مختلف را به‌صورت رایگان ارائه می‌دهند. همچنین انواع تفریحات مختلف نیز در آن‌ها قرار گرفته است.

از بهترین هتل‌های بلغارستان در شهر وارنا می‌توان به هتل اطلس، هتل آستارا، اینترنشنال و کریستال اشاره کرد.

چه ارزی همراه خود به بلغارستان ببریم؟

دلار بهترین ارزی است که می‌توانید به همراه خود در سفر به بلغارستان ببرید. این ارز به‌ راحتی در این کشور به لف (واحد پولی بلغارستان) تبدیل می‌شود و در ایران نیز تبدیل آن به‌ آسانی انجام می‌پذیرد.

جریمه کنسل کردن تور بلغارستان

امکان کنسل کردن تور مسافرتی بلغارستان وجود دارد اما به دلیل چارتری بودن آن جریمه‌های سنگینی باید برای کنسل کردن پرداخت کنید. عموماً به دلیل اینکه این تورها نیازمند به اخذ ویزا است کمتر کسی آن را به دلیل ضرر زیاد کنسل می‌کند.

اگر بتوانید از 1 ماه قبل از پرواز این تور را کنسل کنید حدوداً 30 درصد جریمه از مبلغ تور کسر می‌شود و در صورتی‌ که کمتر از یک هفته به پرواز باقی‌مانده باشد بایستی 70 درصد از مبلغ کل تور را به‌عنوان جریمه پرداخت کنید.

آیا تور لحظه اخری بلغارستان برگزار می‌شود؟

اگر به دنبال تور بلغارستان ارزان هستید می‌توانید صبر کنید تا با تور لحظه آخری بلغارستان به سفر بروید. پرواز این نوع از تورها حداکثر تا 4 یا 5 روز بعد از رزرو، انجام می‌شود.

خدمات تور بلغارستان ویژه مسافران نهال گشت

مسافرانی که نسبت به رزرو تور ویژه بلغارستان نهال گشت اقدام کنند می‌توانند از خدمات زیر بهره‌مند شوند:

  • بلیت رفت‌ و برگشت پرواز مستقیم ماهان‌ایر به وارنا
  • ویزای توریستی
  • ترانسفر فرودگاهی
  • سیم‌کارت برای هر اتاق
  • بیمه مسافرتی با پوشش کرونا
  • راهنمای تور

نحوه رزرو تور بلغارستان چگونه است؟

برای رزرو تور بلغارستان 1403 کافیست از طریق راه‌های ارتباطی موجود در سایت با کارشناسان نهال گشت تماس برقرار کنید. مشاوران سفر ما شما را از آخرین قیمت تور بلغارستان آگاه کرده و هماهنگی‌های لازم را جهت یک سفر مناسب و مقرون به صرفه انجام می‌دهند.

از این تور بشنوید

تور مشهد هتل بین المللی قصر (زمینی و هوایی)