تور بالی

تور بالی

لیست تورهای بالی

عنوان تور اقامت تاریخ رفت حمل و نقل قیمت

تور بالی ویژه بهار

8 روز بهار 1403امارات 69,900,000

تور 11 روزه کوالا + بالی + سنگاپور

11 روز اردیبهشت ماه امارات 107,160,000

دلیل اختلاف قیمت تورهای بالی چیست؟

تور بالی با پرواز ایرلاین‌های خارجی برگزار می‌شود. بعضی از این پرواز‌ها ۱ توقف و بعضی دیگر ۲ توقف دارند. پروازهای دارای ۱ توقف، گران‌تر از پروازها با ۲ توقف هستند. علت عمده اختلاف قیمت تور بالی از این موضوع ناشی می‌شود.

برگزار نشدن تور بالی با پرواز ماهان

هیچ ایرلاین ایرانی در مسیر تهران – اندونزی فعالیت نمی‌کند. به همین دلیل نرخ پروازهای تور بالی زیاد است. ایرلاین‌های ترکیش، سلام ایر، امارات و قطر در این مسیر پرواز دارند. سلام ایر ارزان‌ترین پروازها را ارائه می‌دهد. پروازهای ترکیش در استانبول، سلام ایر در مسقط، امارات در دبی و قطر در دوحه یک توقف دارند. پروازهایی که از این شهرها مستقیم به بالی بروند شاید حدود ۲۰ میلیون گران‌تر از پروازهای دارای ۲ توقف باشند. پروازهای ۲ توقف، علاوه بر شهرهایی که گفتیم، در شهر جاکارتا نیز توقف دارند. سپس مسافران از جاکارتا با پروازهای داخلی به بالی می‌روند.

رزرو تور ترکیبی بالی فقط با پروازهای خارجی

حتی در صورت برگزار شدن پروازهای ایرانی از تهران به بالی، برای رزرو تور بالی سنگاپور یا سایر تورهای ترکیبی بالی فقط می‌توانید از پرواز‌های خارجی استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر درباره تور ترکیبی بالی با کارشناسان ما تماس بگیرید.

انتخاب بهترین منطقه بالی برای رزرو هتل

هر کدام از مناطق بالی، مخصوص سبک سفر متفاوتی هستند. برای طبیعت و جنگل گردی یا مدیتیشن منطقه «ابود»، برای حضور در تفریح‌های شبانه و ساحل‌های شلوغ منطقه «کوتا» و «سمینیاک» مناسب هستند. اما برای رفتن به ساحل‌های خلوت و کسب آرامش می‌توانید منطقه «نوسا دوا» را انتخاب کنید. نوسا دوا نسبت به سایر مناطق هتل‌های لوکس و گرا‌ن‌تری دارد.

تصویری از پارک آبی منطقه سمینیاک در بالی از نمای بالا

رزرو هتل‌های ۴ و ۵ به صرفه‌تر از ۳ ستاره است

اغلب هتل‌های ۴ و ۵ ستاره بالی نزدیک به ساحل هستند. گرچه در ظاهر،‌ قیمت تور بالی با رزرو هتل‌های ۴ و ۵ ستاره بالاتر از هتل‌های ۳ ستاره تمام می‌شود و هتل‌های ۳ ستاره بالی نیز از کیفیت خوبی برخوردارند. اما مسئله پنهان، هزینه‌های رفت و آمد از هتل‌های ۳ ستاره تا مناطق گردشگری و ساحلی است. در واقع هتل‌های ۳ ستاره بالی از ساحل دور هستند. در نتیجه برای رفت و آمد به ساحل علاوه بر کرایه تاکسی، باید زمان‌تان را نیز هزینه کنید. اما در صورت رزرو هتل‌های نزدیک ساحل، در صورت نیاز به استراحت می‌توانید به هتل بروید و بدون اتلاف وقت به ساحل بازگردید.

اسیر غذاهای بی کیفیت هتل‌ها نشوید!

هتل‌های بالی اغلب غذاهای بی کیفیتی دارند. (البته ما امیدوارم در سفر با تور بالی، غذای رستوران محل اقامت‌ شما با ذائقه‌تان سازگار باشد.) به همین دلیل بهتر است برای صرف غذا به رستوران‌های معروف بالی بروید. برای شناخت رستوران‌های معروف و غذاهای بالی می‌توانید بلاگر‌های غذا در بالی را دنبال کنید. در ادامه آدرس صفحه اینستاگرام بلاگر‌های غذا در بالی را معرفی می‌کنیم:

  • meongculinary
  • balifoodblogger
  • eatbalieat
  • foodinframebali
  • madewedastra

هزینه روزانه سفر در بالی چقدر است؟

طبق بازخورد سایر مسافران در بالی، روزانه حداقل ۷۲ دلار هزینه خواهید داشت. اگر هم بخواهید تفریح‌های زیادی انجام بدهید و یا به مراکز خرید بروید، باید به صورت جداگانه هزینه‌هایتان را محاسبه کنید.

تور بالی ارزان نمی‌شود!

گردشگران در تمام طول سال، تور بالي را برای سفر انتخاب می‌کنند. چرا که آب و هوای بالی در اغلب اوقات سال یکسان است. البته از مهر تا اسفند باران‌های بیشتری در این جزیره می‌بارد و رطوبت هوا بالا می‌رود. در بهار و تابستان نیز رطوبت و بارش‌های باران کم می‌شود. اما این موضوع بر هزینه تور بالی تاثیری ندارد. برای رزرو ارزانترین تور بالی می‌توانید فصل امتحانات دانشجویان و دانش آموزان را انتخاب کنید. چرا که در این ایام، تقاضا برای سفر به بالی کاهش می‌یابد و احتمال رزرو تور ارزان بالی وجود دارد.

تصویری از ساحل خلوت جزیره بالی در روز نایپی

عدم امکان رزرو تور بالی لحظه آخری

پاسخ به درخواست ویزا اندونزی بین ۱۵ الی ۲۰ روز کاری طول می‌کشد. به همین دلیل نمی‌توان تور لحظه آخری بالی رزرو کرد. از طرف دیگر به دلیل توقف داشتن پروازهای بالی، امکان رزرو تور بالی لحظه آخری وجود ندارد.

مدارک لازم برای دریافت ویزا الکترونیکی اندونزی

ما برای مسافران ویزا هولوگرامی اندونزی را دریافت نمی‌کنیم. چرا که در آن صورت نیاز به شرایطی همچون تمکن مالی و گردش حساب، سفر شما با تور بالی را سخت می‌کند. به همین دلیل با ویزا الکترونیکی اندونزی، فقط نیاز به یک سری مدارک از قبیل پاسپورت با حداقل ۶ ماه اعتبار، عکس (متفاوت با تصویر پاسپورت) تکمیل فرم سفارت اندونزی (که توسط آژانس به شما داده می‌شود) لازم است.

ارائه گشت رایگان شهری با تور بالی

نهال گشت تور بالي را با گشت رایگان به شما هدیه می‌دهد. این گشت به صورت گروهی برگزار می‌شود. برنامه گشت را پس از رزرو تور می‌توانید از تور لیدر بپرسید. همچنین سایر گشت‌های آپشنال بالی را می‌توانید از تور لیدر خریداری کنید.

ارائه بیمه نامه مسافرتی برای تور بالی

در صورت رزرو تور بالی یک بیمه مسافرتی برای شما تهیه می‌شود. این بیمه، حداقلِ خدمات درمانی را پوشش می‌دهد. اما در صورت نیاز به خدمات درمانی بیشتر می‌توانید با پرداخت هزینه، موارد تحت پوشش بیمه را افزایش دهید.

لیست خدمات نهال گشت برای تور بالی

  • مشاوره رایگان: قبل از سفر می‌توانید تمام سوالات‌تان درباره تور بالی و سفر به این جزیره را از کارشناسان ما بپرسید.
  • بلیط هواپیما: تور جزیره بالی را با بلیط هواپیما قطر، امارات، ترکیش و سلام ایر با یک یا دو توقف برای شما رزرو می‌کنیم.
  • هتل با صبحانه: در هر کدام از مناطق بالی، هتل مورد نظر شما را رزرو می‌کنیم.
  • گشت رایگان جزیره: یک گشت رایگان جزیره به صورت گروهی برای مسافران تور بالی برگزار می‌شود.
  • تور لیدر فارسی زبان: در تمام گشت‌ها تور لیدر همراه شماست و می‌توانید از او راهنمایی‌ بگیرید.
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته سفر: در صورت وجود مشکل در تمام طول سفر پشتیبان‌ برای پاسخگویی به مشکلات شما در رابطه با تور جزایر بالی، آماده پاسخگویی است.
  • بیمه مسافرتی

نحوه رزرو تور بالی از نهال گشت

برای رزرو تور های بالی و دریافت مشاوره رایگان از طریق شماره 1830-026 با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول تور بالی؛ رایج‌ترین سوالات متقاضیان تور بالی

1. تور بالی نوروز با افزایش قیمت مواجه می‌شود؟

بله با نزدیک شدن به ایام نوروز قیمت تور بالی افزایش می‌یابد. برای خرید تور ارزان بالی می‌توانید یک یا دو ماه زودتر از عید نوروز، تور را رزرو کنید.

2 . هزینه سفر به جزیره بالی چقدر است؟

روزانه حداقل ۷۲ دلار به ازای هر نفر باید هزینه بپردازید. البته این هزینه جدای از هزینه تفریح‌ها و خرید کردن است.

3. کدام هتل ها برای تور لوکس بالی پیشنهاد می‌شوند؟

هتل‌های منطقه نوسا دوا لوکس هستند. همچنین هتل‌های ۵ ستاره تمام مناطق بالی برای تورهای لوکس مناسب‌اند.

4. آیا امکان رزرو تور لحظه اخری بالی وجود دارد؟

خیر به دلیل خارجی بودن پروازها برای این تور و زمان زیاد انتظار برای دریافت پاسخ ویزا اندونزی نمی‌توان انتظار آفر تور بالی را داشت.

5. آیا می‌توان تور ترکیبی بالی سنگاپور را رزرو کرد؟

بله، همچنین می‌توانید تور بالی و مالدیو یا مالزی را نیز رزرو کنید.

از این تور بشنوید

تور مشهد هتل بین المللی قصر (زمینی و هوایی)