تور وارنا

تور وارنا

لیست تورهای وارنا

تور وارنا بلغارستان به شما این امکان را می‌دهد که با هزینه‌ای کم به یک کشور اروپایی سفر کنید. همچنین اخذ ویزا آن، پاسپورت شما را قوی‌تر می‌کند. اما سفر به وارنا شرایطی دارد و چندان آسان نیست. همچنین با توجه‌ به ساحلی بودنش، در یک زمان خاصی باید به آن سفر کنید تا لذت واقعی گردش در وارنا را بچشید. در ادامه شما را در رابطه‌ با این موضوعات راهنمایی خواهیم کرد.

تورهای وارنا به چه صورت برگزار می‌شود؟

تور وارنا 1403 با پروازهای مستقیم «ماهان» و «قشم‌ایر» از شهر تهران برگزار می‌شود. این پروازها به‌صورت Back To Back هستند؛ یعنی در هر تاریخی که به مقصد بروند، هفته بعد در همان روز برمی‌گردند. به همین دلیل تورهای وارنا به‌صورت 7 شب و 8 روز (یک هفته) اجرا می‌شوند. البته امکان اقامت کمتر در وارنا بلغارستان وجود دارد اما باید با پروازهای خارجی به ایران بازگردید. این پروازها هزینه بسیار گران‌تری دارند.

مناطق مناسب شهر وارنا برای اقامت

ساحل و دریا جزو اصلی‌ترین جاذبه‌های شهر وارنا به‌ حساب می‌آیند. به همین دلیل پیشنهاد ما رزرو هتل در نزدیکی ساحل مرکزی وارنا است. البته مرکز شهر و باغ دریایی نیز مناطق خوبی برای اقامت به‌ حساب می‌آیند.

در مرکز شهر وارنا می‌توانید دسترسی خوبی به وسایل حمل‌ونقل و بازارهای محلی داشته باشید. باغ دریایی نیز منطقه‌ای آرام، زیبا و مناسب برای پیاده‌روی به‌حساب می‌آید که در محله بالکان قرار گرفته است.

انواع هتل‌های وارنا و ویژگی‌های آن‌ها

شما می‌توانید تور وارنا را با هتل‌های معمولی 3 الی 5 ستاره رزرو کنید. اما این شهر دارای هتل‌های آل و یوآل نیز است. با رزرو هتل‌های یوآل وارنا می‌توانید بدون نگرانی در رابطه‌ با غذا، نوشیدنی و خوراکی، صبح تا شب غذا میل کنید و در کنار سواحل دریای سیاه، چند روزی را به تفریح و استراحت بپردازید. اما توجه داشته باشید رزرو تور وارنا بلغارستان با هتل یوآل، قیمت تور را تا 40 الی 50 میلیون تومان افزایش می‌دهد.

در هتل‌های زیر 4 ستاره وارنا اقامت نکنید

پیشنهاد ما به شما این است که برای اقامتی نرمال و معمولی در وارنا، حداقل از هتل‌های 4 ستاره استفاده کنید. هتل‌های 3 ستاره به پایین‌تر وارنا بلغارستان چندان کیفیت مناسبی ندارند. به همین دلیل قطعاً سفرتان نسبت به هزینه‌ای که پرداخت کردید، چندان لذت‌بخش نخواهد بود.

برای سفر به وارنا چه مدارک و شرایطی موردنیاز است؟

سفر به وارنا نیازمند به اخذ ویزا بلغارستان است. برای اخذ این ویزا نیازمند به ارائه مدارک شغلی، مالی و هویتی هستید. این مدارک شامل موارد زیر می‌شوند:

  • مدارک و شرایط مالی: پرینت حساب بانکی به زبان انگلیسی + حداقل 15 میلیون تومان موجودی حساب بانکی به‌ازای هر یک نفر برای دریافت تمکن مالی
  • مدارک و شرایط شغلی: گواهی اشتغال به کار یا ترجمه جواز کسب – حکم بازنشستگی ترجمه شده برای بازنشستگان
  • مدارک هویتی: پاسپورت با حداقل 7 ماه اعتبار + عکس 5*3 در 5*4 تمام‌رخ با پس‌زمینه سفید و بدون عینک + کپی کارت ملی و تمام صفحات شناسنامه + تکمیل فرم مشخصات فردی

واکسن کرونا و شرایط آن برای سفر به وارنا

مسافران در صورتی‌ که دارای کارت واکسن با دو دوز تزریق هستند می‌توانند به وارنا سفر کنند. مسافرانی که این کارت را ندارند بایستی در هنگام ورود به بلغارستان تست PCR ارائه دهند.

بودجه مورد نیاز برای یک هفته جهت سفر به وارنا

بودجه مورد نیازتان در وارنا بیشتر بستگی به نوع هتلی که انتخاب کردید دارد. در صورتی‌ که در هتل‌های معمولی وارنا اقامت کنید بایستی حداقل برای یک هفته مبلغی بالغ بر 400 الی 500 یورو بابت غذا و حمل‌ونقل هزینه کنید. اما اگر تور وارنا را با هتل یوآل رزرو کرده باشید فقط برای خرید و تفریح بایستی هزینه کنید. البته در نظر داشته باشید که خرید از فروشگاه‌های برند در وارنا بسیار هزینه و گران خواهد بود. اکثر ایرانی‌ها فقط از بازارهای محلی این شهر خرید می‌کنند.

بهترین زمان سفر به وارنا چه تاریخی است؟

از اواخر خرداد تا اواخر شهریور، بهترین زمان سفر به وارنا است. در این ایام با وجود گرمای هوا، به‌خوبی می‌توانید از ساحل و تفریحات دریایی بهره‌مند شوید.

آفرهای تور وارنا بلغارستان

متأسفانه تور لحظه آخری وارنا برگزار نمی‌شود اما در برخی مواقع بر روی تورهای وارنا با هتل‌های 3 و 4 ستاره یکسری آفرهای ویژه گذاشته می‌شود. این آفرها حدوداً بین 4 الی 7 میلیون تومان از قیمت تور بلغارستان وارنا را کاهش می‌دهد. اما برای تورهای هتل 5 ستاره و لوکس این‌گونه از آفرها برگزار نمی‌شود. کسانی که قصد رزرو تور وارنا 1403 با این‌گونه از هتل‌ها را دارند بایستی از همان اول خریدشان را زودتر و بدون آفر خاصی انجام دهند تا هتل مدنظرشان پر نشود.

شرایط کنسل کردن تور وارنا بلغارستان

شرایط کنسل کردن و باز پرداخت مبلغ، بستگی به شرایط شما دارد. به طور مثال اگر ویزای بلغارستان شما ریجکت شود، کل هزینه ویزا و هواپیما سوخت خواهد شد. هتل نیز هزینه یک شب را کسر کرده و باقی مبلغ را استرداد می‌کند. اما به‌ صورت کلی امکان کنسل کردن تور و استرداد مبلغ برای هرکسی متفاوت است.

خدمات تور وارنا بلغارستان نهال گشت

از خدمات تور بلغارستان وارنا می‌توان به پرواز رفت‌وبرگشت، هتل با صبحانه، ترانسفر رفت‌وبرگشت فرودگاهی، لیدر فارسی‌زبان، هواپیما ایرباس، اخذ ویزا و بیمه مسافرتی اشاره کرد.

نحوه رزرو قیمت تور وارنا چگونه است؟

نهال گشت مجری مستقیم تور وارنا است. شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت تور وارنا و رزرو آن با شماره 91008111-021 تماس بگیرید. کارشناسان ما اطلاع کافی در رابطه‌ با تور ارزان وارنا و تورهای دیگر این شهر را به شما ارائه خواهند داد. همچنین نسبت به رزرو بلیط بلغارستان وارنا و هتل‌های آن برای شما اقدام خواهند کرد.

سوالات متداول

1. آیا شهر وارنا ارزش بازدید و سفر دارد؟

اصلی‌ترین دلیل ایرانی‌ها برای سفر به وارنا وجود تفریحات ساحلی، اقامت در هتل‌های یوآل و افزایش اعتبار پاسپورت است. همچنین با توجه به ارزان بودن تورهای وارنا بلغارستان، می‌توانید یک سفر کم هزینه به اروپا داشته باشید. با توجه به این مسائل، شهر وارنا بلغارستان ارزش یک بار سفر کردن را دارد.

2. آیا هتل‌های وارنا صبحانه، ناهار و شام ارائه می‌دهند؟

هتل‌های معمولی وارنا فقط صبحانه ارائه می‌دهند. اما درصورتی که در هتل‌های یوآل وارنا اقامت داشته باشید می‌توانید در تمامی روز از وعده‌های غذایی، خوراکی و نوشیدنی‌های مختلف بهره‌مند شوید.

3. آیا تور وارنا بلغارستان را می‌توان کنسل کرد؟

بله امکان کنسل کردن تور وارنا بلغارستان وجود دارد اما هزینه اخذ ویزا به صورت کامل سوخت می‌شود و استرداد مبلغ بلیت پرواز و هتل نیز بستگی به شرایط شما دارد.

4. چه مدارکی برای اخذ ویزا بلغارستان نیاز است؟

برای اخذ ویزا بلغارستان و سفر به وارنا نیاز به مدارک مالی، هویتی و شغلی شما وجود دارد. همچنین باید به ازای هر نفر از خانواده‌تان که همسفر شما هستند باید حداقل 15 میلیون تومان موجودی حساب داشته باشید.

5. آیا امکان برگزاری تور وارنا به صورت 2 یا 3 روزه وجود دارد؟

تمامی تورهای وارنا به صورت 7 شب و 8 روز برگزار می‌شوند. اما اگر در هتل‌های معمولی وارنا اقامت داشته باشید می‌توانید با پروازهای خارجی، زودتر از 8 روز به ایران بازگردید. فقط توجه داشته باشید که قیمت بلیت هواپیما خارجی گران‌تر از پروازهای ایرانی است.

از این تور بشنوید

تور مشهد هتل بین المللی قصر (زمینی و هوایی)