تور سوئیس ایتالیا

لیست تورهای ترکیبی سوئیس ایتالیا

عنوان تور اقامت تاریخ رفت حمل و نقل قیمت

تور 8 روز سوئیس ایتالیا

8 روز 10 خرداد قطرایرویز 2,090 یورو + هزینه پرواز

تور سوئیس و ایتالیا؛ ارزان در محدوده شنگن

با وجود امکان بازدید از 4 شهر در تور سوئیس ایتالیا، پکیج‌های مسافرتی این مقصد در بین تورهای ترکیبی اروپا خرج کم‌تری روی دست شما می‌گذارد؛ زیرا هزینه‌ی اقامت در سوئیس و ایتالیا نسبتا پایین‌تر از سایر کشورهای این منطقه است. علاوه‌بر آن هزینه‌های پروازها به زوریخ هم کم‌تر از مقصد پاریس می‌باشد. هرچند که برخلاف تور‌های فرانسه، رزرو این تور در تمامی فصول سال به مسافران پیشنهاد نمی‌شود. در واقع تور سوئیس و ایتالیا به نوعی فقط به صورت فصلی قابل برگزاری هستند.

بهترین فصل برای رزرو تور سوئیس ایتالیا

بهتر است تور سوئیس ایتالیا را در فصل تابستان رزرو نمایید؛ زیرا در فصول پاییز، زمستان و حتی بهار، دمای هوا در کشور سوئیس پایین است و همین موضوع نیز شاید جلوی لذت بیشتر شما را از سفرتان بگیرد. اما در تابستان امکان گشت‌های شهری به راحتی و با لباس‌های خنک در سوئیس و حتی شهرهای ایتالیا وجود دارد. البته به شرطی که در انتخاب پکیج‌های مسافرتی تور سوئیس و ایتالیا دقت کافی را به خرج دهید.

انتخاب شهر مقصد سفر؛ تاثیرگذار در مدت زمان اقامت

امکان رزرو تور سوئیس ایتالیا به مدت 7، 9 و 13 روز وجود دارد. هر یک از این پکیج‌ها تفاوت‌هایی را از نظر نوع تفریح، شهرهای محل اقامت و گشت‌های شهری دارند که در ادامه آن‌ها را به شما توضیح می‌دهیم.

تور 7 روزه سوئیس ایتالیا؛ اقتصادی و پرطرفدار

معمولا مسافرینی قصد رزرو یک تور 5 روزه فرانسه را برای بهبود سابقه سفرشان دارند، در صورت تکمیل ظرفیت چنین توری به سراغ رزرو تور سوئیس ایتالیا 7 روزه می‌روند. دلیل دیگر پرطرفدار بودن این تور دیدن دو کشور به جای یک کشور است. در این تورها شما به دو شهر زوریخ و میلان سفر می‌کنید. به دلیل مدت اقامت کم‌تر در میلان و زوریخ نسبت به سایر تورها، قیمت این پکیج مسافرتی کم‌تر است.

بازدید از سیسیل، بندر شگفت‌انگیز در تور 9 روزه

مقصد اولیه سفر شما در تور سوئیس ایتالیا 9 روزه، زوریخ است. سپس بعد از چهار شب اقامت و گشت در تور زوریخ با یک پرواز به سمت سیسیل سفر می‌کنید. این شهر به دلیل برخورداری از اماکن تاریخی مهم ایتالیا و ساحل آرام تبدیل به یکی از مناطق مجبوب در ایتالیا شده است. همچنین سه‌گانه پدرخوانده را نیز در یکی از دهکده‌های همین منطقه فیلم‌برداری کرده‌اند و آتش فشان اتنا نیز در این سیسیل قرار دارد. مهم‌ترین شهر سیسیل از نظر امکانات رفاهی پالرمو و دیدنی‌ترین دهکده‌ی آن نیز تائورمینا است. اگر در ایتالیا فقط قصد دیدن سیسیل را دارید، رزرو این تور رابه شما پیشنهاد می‌دهیم. در غیر این صورت بهتر است تور 13 روزه سوئیس ایتالیا را رزرو کنید.

همه‌ی دیدنی‌های سوئیس و ایتالیا در دو هفته

اگر به دنبال تلفیقی از پکیج‌های مسافرتی ذکر شده هستید، رزرو تور 13 روزه‌ی سوئیس و ایتالیا را به شما پیشنهاد می‌دهیم. هرچند که برای سفر 13 روزه به این دو کشور باید هزینه‌ی بیشتر از هر دو تور بالا بپردازید. اما در این تور مقصد سفر شما به جای دو شهر، چهار شهر خواهد بود. با رزرو این تور شما 3 شب در زوریخ، سه شب در لوزان، دو شب در رم و 4 شب در سیسیل اقامت دارید. برای تشریح کامل پکیج‌های مسافرتی تور سوئیس ایتالیا جدول زیر را نیز بر اساس نوع سفر و بودجه سفر برای شما حاضر کرده‌ایم.

مدت اقامت بودجه مقاصد نوع سفر
7 روز ارزان زوریخ میلان تفریح و سیاحت
9 روز اقتصادی زوریخ سیسیل تفریح و استراحت
13 روز گران زوریخ لوزان رم سیسیل تفریح استراحت و سیاحت

در هر شهر، مسافران در کدام هتل‌ها اقامت دارند؟

محل اقامت مسافران تورهای گروهی سوئیس ایتالیا هتل‌های 4 ستاره در این دو کشور است. همچنین بسته به شهرهای مقصد سفر شما در این دو کشور اقامتتان در هتل‌های مرکز شهر یا در کنار ساحل خواهد بود. به طور مثال در سیسیل امکان اقامت در هتل‌های ساحلی نیز برای شما فراهم خواهد بود. در نظر داشته باشید که تمامی هتل‌ها در هر دو کشور ذکر شده فقط وعده صبحان را به شما ارائه می‌دهد.

پروازهای قطری و اماراتی برای مسیر تهران زوریخ

پروازهای تهران زوریخ عمدتا با ایرلاین‌های قطر ایرویز و امارات ایرلاینز انجام می‌شود. پروازهای این دو ایرلاین در مسیر بین تهران و زوریخ یک توقف نسبتا کوتاه را دوحه یا دبی (بسته به نوع ایرلاینتان) دارند. البته مدت زمان توقف پروازهای قطری کم‌تر از پروازهای اماراتی است. با توجه به اینکه برای رزرو تورهای گروهی فرآیند اخذ ویزا را باید به طور کامل انجام دهید، بهتر است به دنبال خرید بلیط یا رزرو تور لحظه آخری سوئیس و ایتالیا نباشید. در نتیجه برای کاهش هزینه‌های سفرتان به این دو کشور باید تور ایتالیا و سوئیس را از یک الی دو ماه قبل از سفرتان رزرو نمایید.

مدارک مورد نیاز برای رزرو تور سوئیس ایتالیا

در صورتی که قصد رزرو تور سوئیس ایتالیا را دارید، باید مدارک زیر را جهت اخذ ویزای شنگن به کارشناسان تور نهال گشت ارائه دهید:

  • پاسپورت
  • شناسنامه و سند ازدواج
  • مدارک شغلی
  • تکمیل فرم مشخصات فردی
  • تمکن مالی و گردش حساب در سه ماه اخیر
  • دو قطعه عکس 3.5*4.5

همچنین به غیر از مدارک ذکر شده بسته به برخی شرایط، هر نفر باید مبلغی بین 500 میلیون تا یک میلیارد را به عنوان ضمانتنامه بازگشت در بانک قرار دهد. این مبلغ می‌تواند به صورت ریالی یا سند ملک و خودرو در اختیار بانک قرار گیرد.

پشتیبانی 24 ساعته برای سفر آسان شما با نهال گشت

آژانس گردشگری نهال گشت برای آسایش شما در طول سفرتان خدمات پشتیبانی 24 ساعته را به مسافران ارائه می‌دهد. در واقع برای حل مشکلتان اعم از جا ماندن در گشت‌های شهری و حتی تبدیل ارز در طول سفرتان می‌توانید در هر ساعت شبانه روز با کارشناسان تور نهال گشت تماس بگیرید. البته به غیر از این مورد، نهال گشت خدمات زیر را نیز به مسافران تور سوئیس ایتالیا ارائه می‌دهد:

  • رزرو بلیط رفت و برگشت + رزرو بلیط پرواز بین سوئیس و ایتالیا
  • هتل 4 ستاره با صبحانه
  • خدمات اخذ ویزا
  • گشت‌های شهری با لیدر فارسی زبان
  • ترانسفر شهری و فرودگاهی
  • بیمه مسافرتی

نهال گشت؛ معتبرترین آژانس تورهای اروپایی

برای رزرو تور از آژانس گردشگری نهال گشت نیازی به مراجعه‌ی حضوری ندارید. فقط کافیست به صورت تلفنی با شماره تماس 1830-026 تماس گرفته و مشاوره‌های مورد نیازتان را در مورد تور سوئیس ایتالیا از کارشناسان تور نهال گشت بگیرید. بلافاصله پس از رزرو تور نیز خدمات پشتیبانی 24 ساعته شامل حالتان می‌شود.

سوالات متداول

قیمت تور سوئیس ایتالیا چه تفاوتی با سایر تورهای ترکیبی اروپا دارد؟

تور سوئیس ایتالیا به دلیل پروازها و اقامت ارزان‌تر، قیمت پایین‌تری نسبت به تورهای ایتالیا فرانسه یا تورهای ترکیبی فرانسه و سوئیس با سایر کشورهای اروپایی دارد.

قیمت تور سوئیس ایتالیا به چه مواردی بستگی دارد؟

قیمت تور سوئیس ایتالیا، به زمان سفر شما، زمان رزرو تور، نوع ایرلاین، شهرهای مقصد و مدت اقامتتان بستگی دارد.

پروازها به کدام شهر و با کدام ایرلاین‌ها انجام می‌شود؟

پروازهای تور سوئیس ایتالیا از تهران به شهر زوریخ با ایرلاین‌های قطری و اماراتی انجام می‌شود.

از این تور بشنوید

تور مشهد هتل بین المللی قصر (زمینی و هوایی)