تور پوکت پاییز 1403

لیست تورهای پاییزی پوکت

وقتی خبری از باد و باران‌های شدید موسمی در کشورهای شرق آسیا نباشد، تقاضا برای سفر به آن‌ها زیاد می‌شود. پوکت نیز از این قائده مستثنی نیست. تور پوکت پاییز 1403 به همین علت پر تقاضا است و مسافرین زیادی از سراسر دنیا به این شهر سفر می‌کنند. شما نیز می‌توانید این فصل را برای سفر به پوکت انتخاب کنید. البته باید مسئل حائز اهمیت در سفر به پوکت را در نظر بگیرید و اطلاعاتی درباره‌ی آن‌ها داشته باشید. موضوعاتی مانند قیمت، مدت اقامت و نوع پروازهای تور که برای سفر به پوکت در پاییز را باید در نظر بگیرید.

آب و هوای پوکت در پاییز چگونه است؟

پوکت در اغلب روزهای پاییز 1403 خصوصا آب و هوای شرجی دارد. حدود نیمی از روزهای مهر و آبان نیز بارش باران در این شهر رخ می‌دهد. امکان استفاده از تفریحات ساحلی و پلاژ‌ها در چنین روزهایی وجود ندارد. با شروع آذر میزان بارش‌ها در این شهر کاهش یافته و در روزهای بیشتری می‌توان از سواحل و تفریحات دریایی استفاده کرد. دمای پوکت نیز در این فصل بین 23 و 34 درجه‌ی سانتیگراد است. به همین دلیل باید به غیر از لوازمی مانند چتر، چند دست لباس خنک در این سفر پاییزی همراهتان باشد.

در پاییز، تور پوکت ارزان نیست!

تقاضا برای تور پوکت پاییز 1403 نسبت به سایر فصول سال افزایش یافته و در نتیجه‌ی آن قیمت تور نیز بالاتر می‌رود. در روزهای تعطیل، تقویم و ایامی که فستیوال‌های پوکت در حال برگزاری است، قیمت تور پوکت بیش از پیش افزایش می‌یابد. به همین دلیل این تور برای افرادی مناسب است که میزان هزینه برایشان اهمیت ندارد.

تور پوکت پاییز 1403 با پروازهای ارزان ایرانی و عمانی

تور پوکت پاییز 1403 با ایرلاین‌های اماراتی، قطری، سلام ایر و ماهان برگزار می‌شود. هر یک از این پروازها با یک توقف در مسیر خود مسافران را به مقصد می‌رسانند. پروازهای قطری و امارتی یک توقف در به دوحه و دوبی دارند. سلام ایر نیز در طول مسیر با یک توقف در مسقط به پوکت می‌روند. ایرلاین ماهان نیز مسافران را به بانکوک برده و در فروگاه این شهر مسافران با یک پرواز داخلی به پوکت می‌روند. در این بین ایرلاین سلام‌ایر و ماهان به دلیل قیمت مناسب‌تر بیشترین تقاضا را دارند. البته این دو ایرلاین تعداد پروازهای محدودی به بانکوک و پوکت دارند.

چند روز در پوکت می‌توان اقامت داشت؟

مدت اقامت مسافرینی که با پرواز ماهان به تایلند سفر ‌می‌کنند به دلیل وجود محدودیت تعداد پروازها به مدت 7، 8 و 10 شب امکان اقامت در پوکت را دارند. همچنین در صورت رزرو تور پوکت پاییز 1403 با ایرلاین سلام ایر می‌توانید به مدت 7، 8 و 14 شب در این شهر اقامت داشته باشید. تنها در صورتی که تور پوکت را با پروازهای اماراتی یا قطری رزرو کنید، محدودیتی برای اقامت در پوکت تا زمان پایان اعتبار ویزای خود ندارید.

هتل‌های پوکت چه خدماتی ارائه می‌دهند؟

هتل‌های پوکت عموما قیمت بالایی دارند و یکی از عوامل موثر بر هزینه‌ی بالای تورهای پوکت نیز محسوب می‌شوند. بسیاری از مسافران نیز تور پوکت را با بهترین هتل‌های لوکس این شهر رزرو می‌کنند. بهترین هتل‌های پوکت نیز مانند سایر اقامتگاه‌های این شهر فقط صبحانه را به مسافران ارئه می‌دهند. هتل فیشرمن و دوانجیت دو نمونه از بهترین هتل‌های قابل رزرو در تور پوکت پاییز 1403 هستند.

در پوکت تفریحات آبی را امتحان کنید

استفاده از تفریحات آبی یعنی شنا، قایق‌سواری، بنانا سواری و غیره، پوکت مهم‌ترین تفریح این شهر در پاییز محسوب می‌شود. با این حال استفاده از پلاژهای ساحلی برای گرفتن حمام آفتاب در روزهای بدون بارش و گردش در طبیعت تماشایی این شهر را نیز به شما پیشنهاد می‌کنیم.

جشنواره‌های پاییزی پوکت

در فصل پاییز تنها سه جشنواره مناسب برای عموم برگزار می‌شود. تریل ران و جشنواره گلف در این فصل برگزار می‌شوند که در آن‌ها مردم می‌توانند به ترتیب به تماشای جنگل و مسابقات گلف بروند. جشن فیلم کرم شب‌تاب نیز در این فصل برگزار می‌شود. در این جشن فیلم شیرشاه بر روی پرده‌ای نمایش داده شده و تماشاگران می‌توانند همزمان درون استخری رو به روی آن شنا کنند.

رزرو تور لحظه آخری پوکت در پاییز 1403 ممکن است؟

تور لحظه آخری پوکت به دلیل محدودیت در تعداد پروازهای ایرانی و عمانی در این مسیر نمی‌توان رزرو کرد.البته می‌توان پروازهای قطری و اماراتی را چند ساعت قبل از سفرتان رزرو کنید اما قیمت این تورها بالاتر از پکیج‌های مسافرتی با پروازهای ایرانی و عمانی است.

خدمات تور پوکت پاییز 1403

نهال گشت در تور پوکت پاییز به مسافرین خود خدمات زیر را به مسافران خود ارائه می‌دهد.

  • رزرو بلیط رفت و برگشت
  • رزرو هتل مورد نظر شما
  • بیمه
  • خدمات اخذ ویزا

رزرو تور پوکت پاییز 1403

شما می‌توانید اطلاعات تکمیلی مد نظرتان را از طریق تماس با شماره تلفن 02633143 به دست آورده و تور پوکت پاییز را نیز رزرو نمایید.

سوالات متداول

قیمت تور پوکت در پاییز چگونه است؟

تور پوکت پاییز 1403 به دلیل تقاضای زیاد قیمت بسیار بالایی دارد.

چند روز می‌توان در پوکت اقامت داشت؟

بسته به نوع تور (ترکیبی یا فقط پوکت) و نوع پروازها (ایرانی و عمانی یا قطری و اماراتی) مدت اقامت شما متغییر است. تنها در صورت رزرو تور رفت و برگشت با پروزاهای قطری و اماراتی محدودیتی تا 60 روز برای اقامت نخواهید داشت.

چه خدماتی از طرف نهال گشت برای رزرو تور پوکت پاییز به مسافران ارائه داده می‌شود؟

با رزرو این تور رزرو هتل و بلیط رفت و برگشت، اخذ ویزا و بیمه بر عهده نهال گشت است.

تورهای پیشنهادی

از این تور بشنوید

تور مشهد هتل بین المللی قصر (زمینی و هوایی)