تور تایلند از شیراز

لیست تورهای تایلند از شیراز

عنوان تور اقامت تاریخ رفت حمل و نقل قیمت

تور 9 روز پوکت از شیراز

9 روز دوشنبه ، چهارشنبه ، جمعهسلام ایر 46,000,000

عدم برگزاری پرواز مستقیم از شیراز به تایلند

هیچ پروازی به صورت مستقیم و بدون توقف از شیراز به تایلند وجود ندارد. با رزرو تور تایلند از شیراز بلیت ایرلاین‌های خارجی مانند «ایر عربیا»، «ترکیش»، «امارات ایرویز» و «قطر ایرویز» برای شما رزرو می‌شود. ایرلاین‌های خارجی پس از حرکت از شیراز، یک توقف در پایتخت کشورشان خواهند داشت. به عنوان مثال «قطر ایرویز» در دوحه توقف می‌کند. سپس پرواز‌ها به یکی از شهرهای بانکوک و پوکت می‌روند. اگر به دنبال پرواز مستقیم به تایلند هستید، می‌توانید از تهران به تایلند بروید. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحه تور تایلند مراجعه کنید.

شیراز به تایلند پرواز لحظه آخری ندارد

برای رزرو پروازهای ارزان، می‌توانید با ایرلاین‌های «عمان ایر» و «سلام ایر» سفرتان را انجام دهید که معمولا قیمتی پایین‌تر از سایر پروازها دارند. به دلیل توقف‌دار بودن پروازهای شیراز به تایلند، ظرفیت هواپیما‌ها خالی نمی‌ماند. در نتیجه نمی‌توانید تور تایلند از شیراز لحظه آخری رزرو کنید.

با ترفند زیر، جریمه اضافه بار را نپردازید

برای رزرو تور ترکیبی تایلند از شیراز پیشنهاد می‌کنیم که در برنامه سفرتان، بانکوک را به عنوان آخرین شهر، مورد بازدید قرار دهید. چرا که در صورت خرید کردن در شهر بانکوک، میزان بار همراه شما بیشتر می‌شود. در این صورت برای سفر به دیگر شهرهای تایلند از بانکوک، باید اضافه بار بپردازید. چرا که میزان بار مجاز در پروازهای داخلی تایلند، کمتر از ۳۰ کیلوگرم است. اما در صورتی که آخرین شهر مورد بازدید، بانکوک باشد، هزینه اضافه‌ بار نمی‌پردازید.

سفر با کدام تور ترکیبی تایلند، راحت‌‌تر است؟

تور بانکوک پوکت و تور بانکوک پاتایا به دلیل سهولت سفر بین دو شهر و قیمت مناسب، جزو تورهای ترکیبی راحت و پر تقاضا هستند.

مدارک و شرایطی که برای سفر به تایلند نیاز دارید

هر فرد برای سفر به تایلند باید ۵۰ میلیون تومان تمکن مالی داشته باشد. این مبلغ باید در حساب بانکی که به سفارت معرفی شده باقی بماند. پس از صدور ویزا می‌توانید مبلغ مانده حساب را جا به جا کنید. سرپرست‌های خانواده می‌توانند تمکن مالی بقیه اعضای خانواده را در حساب خود نگهداری کنند و نیازی به معرفی چندین حساب جداگانه ندارند. سایر مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزا تایلند شامل کپی تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی، اصل گذرنامه با حداقل ۸ ماه اعتبار و ۲ قطعه عکس است. عکس حتما باید جدید باشد. سفارت تایلند روی جدید بودن عکس و متفاوت بودن آن با پاسپورت تاکید زیادی دارد.

صدور ویزا تایلند چند روز طول می‌کشد؟

حداقل ۴ روز کاری باید برای دریافت ویزا تایلند زمان در نظر بگیرید. روزهای کاری سفارت تایلند از یکشنبه تا پنجشنبه است. در نتیجه در صورتی که درخواست ویزای‌تان با روزهای تعطیل جمعه و شنبه مواجه شد، باید حداقل یک هفته برای صدور ویزا صبر کنید.

Unrequest بودن هتل‌های تایلند را در نظر بگیرید

در تایلند احتمال دارد که پس از رزرو هتل و پرداخت هزینه آن، هتل‌دار اتاق رزرو شده برای شما را به مسافر دیگری اجاره دهد. در این حالت، در صورت خالی بودن اتاق‌های دیگر در آن هتل، مشکلی پیش نخواهد آمد و فقط اتاق‌تان در همان هتل عوض می‌شود. اما در صورت تکمیل بودن ظرفیت هتل، باید محل اقامت‌تان را تغییر دهید. با تغییر هتل، قیمت و امکانات هتل نیز تغییر خواهد کرد که در این صورت کارشناسان موضوع را با شما در میان خواهند گذاشت و طبق توافق با شما، هتل را عوض می‌کنند.

مشکل Unrequest بودن هتل‌ها در تایلند به دلیل قوانین خاصی که در این کشور برقرار است پیش می‌آید و کاری از دست آژانس‌های گردشگری ساخته نیست.

آیا امکانات هتل‌های تایلند راضی کننده است؟

اکثر هتل‌های ۴ و ۵ ستاره تایلند، دارای استخر و سالن اسپا هستند. در این دسته از هتل‌ها به مسافران ماساژ تایلندی ارائه می‌شود. اما هیچ یک از هتل‌های تایلند All و Uall نیستند و فقط وعده صبحانه در این هتل‌ها رایگان است. البته کیفیت اقامت در هر منطقه از شهرها، با مناطق دیگر تفاوت‌هایی دارد که در ادامه خواهیم گفت.

مقایسه مناطق مختلف شهرهای تایلند برای رزرو هتل

در بانکوک بهترین منطقه برای شبگردی، «سوخومویت» است. برای نزدیک بودن به بازارهای جواهرات نیز می‌توانید در منطقه «سیلوم» اقامت کنید. برای دسترسی به سایر مراکز خرید شهر بانکوک، منطقه «سیام» را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

 هتل‌های پاتایا سطح کیفی پایین‌تری دارند. در این شهر هتل‌های ۳ ستاره را پیشنهاد نمی‌دهیم. بلکه فقط هتل‌های ۴ و ۵ ستاره کیفیت قابل قبولی دارند. برای شبگردی و استفاده از تفریح‌های پاتایا، اقامت در اطراف «واکینگ استریت» را پیشنهاد می‌دهیم. اما برای ریلکس کردن باید به ساحل «جامتین» بروید.

در پوکت برای دسترسی به تفریح‌ها و «واکینگ استریت» می‌توانید در خیابان «پاتونگ» اقامت داشته باشید. اما برای استراحت در مناطق خلوت، ساحل «کالیم» و «کارون» را پیشنهاد می‌دهیم.

اینفوگرافیک نحوه ترانسفر بین شهری در تور تایلند

راهنمای حمل و نقل بین شهرهای تایلند

چقدر بودجه برای سفر به تایلند نیاز است؟

طبق اطلاعات سایت www.budgetyourtrip.com بودجه سفرتان در تایلند طبق تجربه مسافران قبلی، به صورت میانگین برای هر روز حدود ۸۴ دلار است. در هر روز برای ۳ وعده غذا باید ۱۷ دلار بپردازید. (در نظر داشته باشید که وعده صبحانه را به صورت رایگان در هتل میل می‌کنید). همچنین ۱۲ دلار برای حمل و نقل روزانه نیاز خواهید داشت. بقیه هزینه در سایت معرفی شده، برای رزرو هتل است که شما نیاز به پرداخت آن ندارید چرا که قبلا روی تور آن را پرداخت کرد‌ه‌اید. پس در مجموع، در سفر با تور تایلند از شیراز بهتر است ۲۹ دلار برای هر فرد در هر روز همراه داشته باشید.

پیدا کردن زمان مناسب برای سفر به تایلند

تایلند به دلیل نزدیک بودن به خط استوا، در طول سال حداکثر ۵ درجه اختلاف دما دارد. در فصل تابستان و بهار، هوای این کشور گرم و شرجی همراه با بارش باران است. در پاییز، هوا گرم، غیر شرجی و همراه با بارش باران‌های پراکنده و موقت است. قیمت تور تایلند از شیراز در پاییز و زمستان به دلیل آب و هوای بهتر و برگزاری فستیوال‌‌ها، افزایش می‌یابد. تابستان و بهار نیز فرصت مناسبی برای سفر ارزان به تایلند محسوب می‌شود.

خدمات نهال گشت برای تور تایلند از شیراز

قبل از رزرو تور می‌توانید تمام سوالات‌تان را از کارشناسان ما بپرسید. با رزرو تور تایلند از شیراز، ما خدمات زیر را برای سفرتان فراهم می‌کنیم:

  • ویزا توریستی تایلند
  • بلیط هواپیما ایرلاین‌های خارجی با کمترین توقف
  • رزرو هتل در منطقه مورد نظر شما
  • ترانسفر بین شهری برای تورهای ترکیبی
  • ترانسفر فرودگاهی
  • گشت‌های آپشنال در شهرهای مختلف
  • تور لیدر فارسی زبان
  • پشتیبانی سفر

نحوه رزرو تور تایلند از شیراز از نهال گشت

برای رزرو تور تایلند از شیراز از طریق شماره 1830-026 با کارشناسان ما تماس بگیرید.

سوالات متداول

1. چرا از شیراز به تایلند پرواز مستقیم وجود ندارد؟

aبه دلیل آن که ایرلاین ماهان، پروازهای تایلند را فقط از مبدا تهران برگزار می‌کنند.

2. چگونه ارزانترین تور تایلند از شیراز را رزرو کنیم؟

رزرو پرواز از ایرلاین سلام ایر و عمان ایر باعث ارزان‌تر شدن تور تایلند از شیراز می‌شود.

3. مدارک و شرایط لازم برای اخذ ویزا توریستی تایلند چیست؟

عکس جدید و متفاوت با گذرنامه، اصل گذرنامه با حداقل ۸ ماه اعتبار، کپی صفحات شناسنامه و کارت ملی، تمکن مالی حداقل ۵۰ میلیون تومان به ازای هر نفر.

4. برای سفر به تایلند چه ارزی همراه خود ببریم؟

پول رسمی تایلند ارز «بات» است. اما می‌توانید تمام پول‌ خود را به دلار تبدیل کنید و سپس در تایلند، آن را تبدیل به بات کنید. در این صورت پول شما در نوسانات ارزی ارزش خود را حفظ می‌کند.

از این تور بشنوید

تور مشهد هتل بین المللی قصر (زمینی و هوایی)