تور ارزان کربلا - نهال گشت

تور ارزان کربلا

  • تا ساعت 10 شب، پاسخگوی شما برای راهنمایی و رزرو تور کربلا هستیم.
  • تورهای کربلا هر روزه و از تمام شهرها برگزار می‌شوند.
  • با مجوز رسمی سازمان حج و زیارت
  • حمل و نقل با اتوبوس VIP و اقامت در هتل‌های خوب نزدیک حرم در نجف و کربلا
  • طبق اطلاعیه سازمان حج و زیارت، تورهای کربلا از روز سه شنبه مورخ ۲ آبان ۱۴۰۲، به مدت یک هفته تا ۱۰ روز شامل اقامت در شهر کاظمین نخواهند بود.

پادکست تور

تور ارزان کربلا

تور رایگانکربـلا

هر هفته

با پاسخ به یک سوال در آمنین

لیست تورهای ارزان کربلا

عنوان تور اقامت تاریخ رفت حمل و نقل قیمت

پیشنهاد ویژه نهال‌گشت

تور زمینی کربلا از تهران

7 روز اردیبهشت ماه اتوبوس 7,980,000

پیشنهاد ویژه نهال‌گشت

تور ارزان کربلا

7 روز اردیبهشت ماه اتوبوس 7,990,000

تور زمینی کربلا از ایلام

4 روز اردیبهشت ماه اتوبوس 5,400,000

تور زمینی کربلا از خوزستان

8 روز اردیبهشت ماه اتوبوس 6,900,000

تور زمینی کربلا از همدان

8 روز اردیبهشت ماه اتوبوس 7,500,000

تور زمینی کربلا از كهكيلويه و بوير احمد

7 روز اردیبهشت ماه اتوبوس 7,500,000

تور زمینی کربلا از کرج

7 روز از 11 اردیبهشت تا 31 اردیبهشتاتوبوس 7,970,000

تور زمینی کربلا از ارومیه

8 روز از 11 اردیبهشت تا 21 اردیبهشتاتوبوس 8,200,000

تور زمینی کربلا از قم

7 روز اردیبهشت ماه اتوبوس 8,500,000

تور زمینی کربلا از کرمانشاه

7 روز اردیبهشت ماه اتوبوس 8,500,000

آیا رزرو تور ارزان کربلا مناسب‌ترین گزینه برای سفر به کربلا است؟ از شرایط سفر با تور ارزان کربلا مطلع هستید؟ در این مقاله، شما را با جزئیات تور ارزان کربلا هوایی و زمینی آشنا خواهیم کرد و با ارائه اطلاعات صحیح در این مورد به شما کمک می‌کنیم تا با در نظر گرفتن شرایط، مناسب‌ترین تور ارزان قیمت کربلا را انتخاب کنید.

ماه‌های گرم سال را برای رزرو تور کربلا ارزان انتخاب کنید

در فصول بهار و تابستان که گرمای هوا در ساعاتی از روز به بالای 45 درجه سانتیگراد می‌رسد. تردد زائران ایرانی در شهرهای مذهبی عراق کاهش می‌یابد. در این زمان‌ها آژانس‌های مسافرتی با ارائه تخفیف بیشتر تلاش می‌کنند ارزان‌ترین تور کربلا را به متقاضیان سفر به عتبات عالیات ارائه دهند. اگر می‌خواهید با تور ارزان قیمت کربلا به زیارت اماکن مقدس عراق بروید، ماه‌های گرم، مناسب‌ترین زمان است.

در تور ارزان کربلا با چه وسیله‌ای به عراق سفر می‌کنیم؟

در نهال گشت، هم تور ارزان قیمت کربلا هوایی و هم تور ارزان کربلا زمینی را برای زائران اعتاب مقدسه کشور عراق تدارک دیده‌ایم. شما می‌توانید با در نظر گرفتن شرایط هر کدام از آن‌ها، مناسب‌ترین گزینه تور کربلا ارزان را برای خود انتخاب کنید.

تور کربلا ارزان زمینی از تمامی شهرها انجام می‌شود

آژانس‌های مسافرتی برای برگزاری تور کربلا ارزان ظرفیت‌هایی را معین می‌کنند. با تکمیل شدن این حداقل ظرفیت، امکان برگزاری تور کربلا ارزان زمینی از تمامی شهرها وجود دارد.

تور ارزان کربلا در اربعین

تور کربلا هوایی در ایام اربعین متقاضیان زیادی دارد و به دلیل همین کثرت تقاضا قیمت تور اربعین، بالاتر از سایر زمان‌ها است. اما با کمی تغییر در برنامه ریزی سفر، می‌توانید تور هوایی کربلا را با قیمت ارزان‌تری تهیه کنید. اوج پرواز به عراق از حدود 15 روز قبل از اربعین آغاز می‌شود، با توجه به خالی بودن ظرفیت صندلی هواپیما در مسیر برگشت، ایرلاین‌ها تخفیفات چشمگیری بر روی بلیت پرواز اعمال می‌کنند. کافی است تور اربعین را چند روز زودتر شروع کنید و برنامه را طوری تنظیم کنید که در زمانی که زائران به زیارت اربعین می روند. شما زیارت را تمام کرده و با استفاده از ظرفیت خالی، بلیط برگشت را به قیمت بسیار ارزان‌تر رزرو کنید.

برنامه‌های تور کربلا ارزان هوایی

به دلیل این که پرواز مستقیم از شهرهای ایران به کربلا وجود ندارد، پرواز تور ارزان قیمت کربلا در شهر نجف و یا بغداد به زمین می‌نشیند. به همین دلیل تور ارزان کربلا هوایی بر حسب شهر مقصد پرواز دو برنامه سفر هوایی به کشور عراق داریم.

تور کربلا هوایی بغداد ورود

در این تور پرواز از شهر مبداء در فرودگاه بغداد به زمین می‌نشیند و ترتیب سفر به شهرها طبق برنامه زیر است:

پرواز از فرودگاه مبداء ← فرود در فرودگاه بغداد ← سفر به کاظمین و سامراء ← عزیمت به کربلا و نجف ← پرواز از فرودگاه نجف ← فرود در فرودگاه مبداء

تور کربلا هوایی نجف ورود

برنامه سفر عراق در تور هوایی کربلا که پرواز ورودی در فرودگاه شهر نجف فرود می‌آید، بدین شرح است:

پرواز از فرودگاه مبداء ← فرود در فرودگاه نجف ← عزیمت به شهر نجف ← سفر به شهرهای کربلا، سامراء و کاظمین ← پرواز از فرودگاه بغداد ← فرود در فرودگاه مبداء

تور رایگانکربـلا

هر هفته

با پاسخ به یک سوال در آمنین

در تور زمینی با اتوبوس‌های عراقی به زیارت عتبات می‌روید.

پس از حرکت از مبداء و رسیدن به مرز، مراحل اداری مربوط خروج از خاک ایران و ورود به خاک عراق را انجام می‌دهید، که انجام این مراحل ممکن است ساعاتی وقت بگیرد. در مواردی حتی یک روز در مرز توقف می‌کنید. از مرز که عبور کردید با اتوبوس‌های عراقی سفر به سمت عتبات را آغاز می‌کنید.

مراحل تور زمینی و هوایی کربلا در خاک عراق

تور زیارتی عتبات عالیات عراق، گرچه به نام تور کربلا برگزار می‌شود، اما تنها به این شهر محدود نمی‌شود. چون علاوه بر کربلا به سایر شهرهای زیارتی عراق نظیر نجف، سامراء و کاظمین نیز سفر می‌کنید. در زیر:

نجف، اولین شهر زیارتی تور زمینی کربلا

نجف اولین شهر زیارتی است که در تور زمینی کربلا به آن سفر می‌کنیم، مدت اقامت در این شهر 2 یا 3 شب خواهد بود و در طی این مدت به زیارت حرم امیرالمومنین مشرف می‌شوید، به مسجد کوفه می‌روید و اعمال مخصوص آن را به جای می‌آورید و قبور مختار ثقفی و هانی ابن عروه را زیارت می‌کنید و در خارج مسجد، به زیارت قبر میثم تمار می‌روید. البته یک روز از اقامت در نجف، در اختیار خودتان هستید و می‌توانید برنامه‌های شخصی‌تان را پیگیری کنید.

عزیمت به کربلا

کربلا مقصد دومی است که در تور عتبات عراق نهال گشت به آن سفر می‌کنیم. مدت اقامت در این شهر 2 شب و 3 روز خواهد بود. در این مدت به زیارت حرم امام حسین و حضرت ابوالفضل العباس می‌رویم و از تل زینبیه، خیمه گاه و مقام صاحب الزمان بازدید می‌کنید.

سفر به سامراء

کاظمین و سامرا آخرین شهرهای زیارتی خواهد بود که در تور ارزان قیمت کربلا به صورت زمینی به آن‌ها سفر می‌کنید. در سامراء به زیارت حرم امام هادی و امام حسن عسگری علیهما ‌السلام می‌روید، و از مقام امام زمان در سرداب سامراء بازدید می‌کنید.

کاظمین آخرین مقصد زیارتی در تور کربلا

پس از آن با اتوبوس به کاظمین می‌روید. البته در میانه راه حرم امام زاده محمد، فرزند امام هادی را که میانه راه سامراء به کاظمین قرار دارد را زیارت می‌کنید. در بعد از ظهر همان روز (روز هفتم تور)، حوالی عصر به کاظمین وارد می‌شوید و به زیارت امام موسی کاظم و امام جواد می‌روید. پس از فراغت از زیارت برای استراحت و صرف شام به هتل می‌روید و صبح روز بعد اگر تور زمینی باشد، با اتوبوس راهی مرز مهران می‌شوید و در صورتی که با تور شما هوایی باشد، راهی فرودگاه بغداد می‌شوید و به شهر مبداء پرواز می‌کنید.

در این زمان‌ها به دنبال تور ارزان کربلا نباشید

مناسبت‌های خاص مذهبی، نظیر دهه اول و دوم محرم، روزهای منتهی به اربعین و ایام ماه صفر، تقاضا برای رزرو تور کربلا افزایش می‌یابد و رزرو تور ارزان کربلا بسیار مشکل می‌شود. اگر به دنبال رزرو تور ارزان کربلا هوایی هستید بهتر است سفر خود به عتبات را در زمانی غیر از این ایام انجام دهید.

با کاروان سازمان حج و زیارت به کربلا سفر کنید

تور ارزان کربلا نهال گشت با مجوز فعالیت سازمان حج و زیارت اجرا شود. کیفیت متمایز تور در عین رعایت استانداردهای مد نظر این سازمان، باعث تمایز تور ارزان کربلا از سایر تور های غیر رسمی است.

کارشناسان نهال گشت مشاوره رایگان می‌دهند

علی رغم این که در این مقاله تلاش شد تا مهم‌ترین نکات تور کربلا ارزان که توسط آژانس نهال‌گشت برگزار می‌شود برای مخاطب تشریح شود، با این حال شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تور ارزان قیمت کربلا با شماره 1842-026  تماس گرفته و از مشاوره رایگان کارشناسان نهال‌گشت بهره‌مند شوید.

از این تور بشنوید

تور مشهد هتل بین المللی قصر (زمینی و هوایی)