تور ارمنستان هوایی

لیست تورهای هوایی ارمنستان

عنوان تور اقامت تاریخ رفت حمل و نقل قیمت

تور هوایی ایروان 4 شب و 5 روز

5 روز اردیبهشت ماه ایران ایرتور 10,680,000

تور 4 روز ارزان ارمنستان

4 روز اردیبهشت ماه ایران ایرتور 10,750,000

تور 5 روزه پرواز قشم ایر ارمنستان

5 روز اردیبهشت ماه قشم ایر 12,360,000

تور 5شب و 6 روز ارمنستان از تهران

6 روز اردیبهشت ماه آرمنیا ایرویز 13,450,000

تور 6شب و 7 روزه ارمنستان از تهران

7 روز اردیبهشت ماه ایران ایرتور 14,400,000

تور 7 شب و 8 روز ارمنستان از تهران

8 روز اردیبهشت ماه قشم ایر 15,620,000

تور هوایی ارمنستان، بر خلاف تور زمینی که زمان‌بر و خسته کننده است، کوتاه‌ و راحت خواهد بود. البته باید در نظر داشته باشید که قیمت تور ارمنستان هوایی نیز تقریبا دو برابر است. این هزینه اضافه، خدمات یا امکانات متفاوت یا بیشتری همراه نداشته و صرفا برای خرید بلیط پرواز ایروان هزینه می‌شود. حال اگر قصد دارید با خستگی کم‌تر به ارمنستان برسید تا بتوانید از همه‌ی جاذبه‌های این کشور بازدید کنید، تور ارمنستان هوایی یکی از بهترین گزینه‌های پیش‌روی شماست.

چرا تور هوایی ارمنستان را انتخاب کنیم؟

شما می‌توانید به صورت زمینی و هوایی به این کشور سفر کنید. تورهای زمینی ارمنستان با اتوبوس و قطار برگزار می‌شود. البته شما می‌توانید با خودرو شخصی نیز به این کشور سفر کنید اما همه روش‌های زمینی کمی خسته کننده است. اگر زمان محدودی برای سفر به ارمنستان دارید و نمی‌خواهید خستگی سفر اذیتتان کند، تور ارمنستان هوایی راحت‌ترین روش سفر به این کشور است.

قیمت تور ارمنستان هوایی

قیمت تور ارمنستان هوایی تقریبا دو برابر قیمت تور زمینی است. بیشتر هزینه‌ی این تور بابت بلیط هواپیما‌ی شما است. پس اگر می‌خواهید هزینه‌ی کمتری صرف سفرتان کنید، باید قید سفر هوایی به ارمنستان را بزنید.

بدون دغدغه ویزا، تور هوایی ارمنستان را رزرو کنید

یکی از ویژگی‌های سفر با تور هوایی ارمنستان این است که شما بی نیاز به گرفتن ویزا ارمنستان هستید. البته لازم به ذکر است که پاسپورت شما باید حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشد.

رزرو تور ارمنستان هوایی لحظه آخری

همانطور که گفتیم شما می‌توانید بدون ویزا و راحت به کشور ارمنستان سفر کنید. این موضوع باعث می‌شود که شما محدود به زمان خاصی نباشید. پس اگر کمی خوش شانس باشید و دقت کنید می‌توانید تور لحظه آخری ارمنستان را تهیه کنید. البته این موضوع ملزم به آماده بودن شما برای سفر به ارمنستان است.

3 شب رویایی در ایروان

حداقل زمان تورهای ارمنستان هوایی از سه شب شروع می‌شود. البته اگر شما بخواهید روز‌های بیشتری را در کشور ارمنستان سپری کنید، می‌توانید این موضوع را با مشاورین سفر ما در میان بگذارید تا بهترین تور را به شما پیشنهاد دهند.

چه زمانی برای سفر به ارمنستان مناسب است؟

فصل پاییز یکی از زمان‌هایی است که می‌توانید در کنار جاذبه‌های گردشگری زیبا، از هوای مطلوب ارمنستان لذت کافی ببرید. آب و هوای این کشور در اکثر فصول معتدل است. در زمستان اما هوا سرد شده و کوه‌ها مملو از برف می‌شود. تابستان نیز ارمنستان هوای گرم‌تری دارد و ازهمین رو مسافران بیشتری هم به این کشور سفر می‌کنند.

ایرلاین‌های تور ارمنستان هوایی

پرواز‌های تور ارمنستان، توسط دو شرکت ایران ایر تور و آرمنیا ایرویز انجام می‌شود. پرواز شما از تهران به سمت ایروان حدود یک ساعت و چهل و پنج دقیقه به طول می‌انجامد. ایران ایر تور در روز‌های شنبه و سه شنبه به سمت ارمنستان پرواز دارد. هواپیما‌های آرمنیا ایرویز اما در روز‌های یکشنبه، چهارشنبه و جمعه به سمت ایروان پرواز می‌کنند. گفتنی است قیمت پرواز ایران ایر تور تقریبا نصف نرخ پرواز آرمنیا ایرویز است. مبدا تمامی این پرواز‌ها شهر تهران و فرودگاه امام خمینی می‌باشد.

قوانین عبور و مرور در دوران کرونا

برای تهیه تور ارمنستان هوایی حتما نیاز به کارت واکسن دارید و باید حداقل 2 دوز از واکسن‌های مورد تایید کشور ارمنستان را زده باشید. در زمان برگشتن نیز باید 72 ساعت قبل از بازگشت به ایران در کشور ارمنستان تست PCR بدهید و با گرفتن جواب منفی این تست می‌توانید وارد ایران شوید.

روش تهیه تور ارمنستان هوایی

شما می‌توانید با مراجعه به صفحه تور ارمنستان برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر درباره‌ی هتل‌ها، جاذبه‌های گردشگری و غذاهای محلی این کشور سری بزنید یا با تماس با مشاورین سفر نهال گشت، بعد از مطلع شدن از نوع برگزاری تور ارمنستان هوایی، این تور را رزرو کنید.

از این تور بشنوید

تور مشهد هتل بین المللی قصر (زمینی و هوایی)