تور گرجستان پاییز 1403

لیست تورهای پاییزی گرجستان

تور گرجستان پاییز 1403 علی رغم شرایط کرونایی، برگزار می‌شود. شما می‌توانید در زمان مورد نظر خود تور را سفارش دهید و پس از انجام مقدمات و فراهم نمودن الزامات کرونایی که توسط کشور گرجستان وضع شده به این کشور سفر کنید. معمولا سفر به گرجستان با هواپیما انجام می‌شود و این پروازها توسط یکی از خطوط پروازی ایران برگزار می‌شود.

نگران ویزای گرجستان نباشید

اصلا نیاز نیست به دنبال اخذ ویزای گرجستان باشید، چرا که چند سالی است که برای سفر به این کشور نیاز به اخذ روادید نیست و تنها به همراه داشتن گذرنامه ایرانی که حداقل 6 ماه از اعتبار آن باقی مانده باشد برایتان کافی است.

برای سفر به ارمنستان چه مدارکی لازم است؟

در هنگام ورود به فرودگاه تفلیس این مدارک و اعتبارات باید همراهتان باشد.

  • پرینت بلیط رفت و برگشت
  • پرینت VOUCHER هتل
  • پرینت بیمه نامه مسافرتی
  • به ازای هر نفر روز تور مبلغ 60 تا 100 دلار وجه نقد

توصیه می‌کنیم در فصل پاییز به گرجستان سفر کنید

رزرو تور گرجستان پاییز 1403، پیشنهاد نهال‌گشت به شمایی است که قصد سفر به این کشور را دارید. این به این معنا نیست که سفر به گرجستان در فصول دیگر خالی از لطف است. بلکه دلایل دیگری در کار است. درست است که در ماههای نیمه اول سال، گرجستان آب و هوای معتدل و دلپذیری دارد. اما به تبع آن شهرهای توریستی این کشور شلوغ تر است و قیمت ها هم بالاتر است. از سوی دیگر فصل زمستان گرجستان سرد است و بیشتر برای افرادی مناسب است که به ورزش های زمستانی علاقمند هستند. فصل پاییز اما گرجستان هوای خنکی دارد. گرم نیست، خیلی هم سرد نیست. اتفاقا از اواخر شهریور تا اوایل آذر هوای تفلیس و باتومی، 2 شهر اصلی گردشگری این کشور مطبوع است. پاییز گرجستان شلوغ نیست و چون به فصل سرما نزدیک می‌شویم هتل ها هم کم کم قیمت رزرو واحد های اقامتی شان را کاهش می‌دهند، که مجموع این اتفاقات یک موقعیت ایده آل برای سفر گردشگران ایرانی به گرجستان را فراهم می‌کند.

قیمت تور گرجستان پاییز 1403

سایت نهال‌گشت همواره بروزترین قیمت تور گرجستان را در اختیار شما قرار می‌دهد. کافی است به صفحه اختصاصی تور گرجستان مراجعه کنید تا از آخرین قیمت‌ها به همراه، سایر اطلاعات مفید برای سفر به گرجستان مطلع شوید.

تور گرجستان پاییز 1403 نهال‌گشت به صورت هوایی برگزار می‌شود

تور گرجستان 1403 نهال‌گشت فقط به صورت هوایی را برگزار می‌شود که در حال حاضر پروازها توسط خط هوایی قشم ایر انجام می‌شود. مدت زمان پرواز مسیر 1150 کیلومتری تهران به تفلیس، 1 ساعت و 45 دقیقه طول می‌کشد.

قوانین کرونایی که ارمنستان برای گردشگران وضع نموده است

کشور ارمنستان برای جلوگیری از افزایش شیوع بیشتر کرونا، محدودیت های سفت و سختی را برای افرادی که قصد دارند به این کشور سفر کنند، اجرا می کند. مد نظر داشته باشید که تور ارمنستان پاییز 1403 هم تحت تاثیر، همین قوانین اجرا می‌شود.

دو دز واکسن حتما تزریق شده باشد

ارائه کارت واکسن دیجیتال تزریق 2 دز واکسن کرونای مورد تایید سازمان بهداشت جهانی، از جمله مواردی است که در فرودگاه تفلیس از شما طلب می‌شود. توجه داشته باشید که از تزریق دز دوم باید حداقل 2 هفته سپری شده باشد.

ارائه گواهی تست PCR از مراکز مجاز وزارت بهداشت ایران

ارائه گواهی تست PCR 72ساعته مراکز مجاز وزارت بهداشت، از دیگر الزاماتی است که در هنگام ورود به گرجستان از شما طلب می‌شود.

تهیه موارد بالا را جدی بگیرید. بسیاری از افرادی که در ماه های اخیر در فرودگاه ایروان دیپورت شده‌اند به خاطر عدم ارائه یا ارائه مدارک ناقص و اشتباه بهداشتی است.

در سفر به گرجستان، تسلط به زبان انگلیسی به شما کمک می‌کند

اگر چه زبان مردم گرجستان، گرجی (کارتولی) می‌باشد، اما دانستن زبان انگلیسی نیازتان را برآورده می‌کند. در سیستم آموزشی گرجستان از ابتدا به کودکان انگلیسی یاد می‌دهند.

باتومی، در لیست شهرهای تور گرجستان پاییز 1403 نیست

در تور گرجستان آبان 1403 به دلیل محدویت های اعمال شده کرونایی امکان سفر به شهر ساحلی باتومی وجود ندارد.

کیفیت هتل‌ها در تور ارزان گرجستان چگونه است؟

المان‌های مختلفی در برآورد کیفیت خدمات و امکانات موثر هستند. پاکیزگی و نظافت بخش های مختلف، موقعیت مکانی، سرویس ها و امکانات ورزشی و تفریحی که هتل در اختیار میهمانان قرار می دهد. از جمله این گزینه ها است. که هتل‌های که در تور گرجستان نمرات چندان بالایی در آن‌ها اخذ نمی‌کنند. در رقابت برای ارزان تر تمام شدن قیمت نهایی تور، چاره ای نمی‌گذارد تا هتل‌های ارزان تر با سطح خدمات پایین تر انتخاب شود. اما این گونه نیست که نتوان با قیمتی معقول، توری با کیفیت قابل قبول را رزرو کرد. مشاوران سفر نهال‌گشت در این مورد به شما یاری می‌دهند. با شماره 33143-026 تماس بگیرید و رایگان مشاوره دریافت کنید.

از این تور بشنوید

تور مشهد هتل بین المللی قصر (زمینی و هوایی)