تور کربلا عرفه 1403

تور رایگانکربـلا

هر هفته

با پاسخ به یک سوال در آمنین

لیست تورهای عرفه کربلا

کسی که در شب عرفه زمین کربلا را زیارت کند…، خداوند بلای آن سال را از او دور می‌کند”. این سخن امام باقر در باب فضیلت زیارت کربلا در عرفه است. زائران امام حسین (ع)  از جمله افرادی هستند که خداوند متعال در این شب به آن ها توجه ویژه دارد. به همین دلیل هر ساله با نزدیک شدن به این ایام، تقاضای تور کربلا افزایش می‌یابد. اما با توجه به شرایط ویژه ایام منتهی به عرفه، نهال گشت توصیه می‌کند قبل از رزرو تور کربلا عرفه 1403 به این نکات دقت کنید.

حتما تاریخ روز عرفه را با تقویم شمسی چک کنید

اصلا به چشم نمی‌آید ولی به دلیل  تغییر هر ساله روز عرفه در تقویم هجری شمسی، ممکن است در انتخاب زمان تور اشتباه کنید. ابتدا از تاریخ دقیق این روز مطمئن شوید، پس از آن اقدام به رزرو تور کربلا عرفه کنید.

تور کربلا با هواپیما یا اتوبوس؟

تفاوت اصلی در تورهای زمینی و هوایی کربلا، وسیله نقلیه رفت و برگشت است. و الا برنامه‌های زیارتی در کشور عراق برای هر 2 تور یکسان است. البته که مدت زمان سفر با پرواز بسیار کوتاه‌تر از حالت زمینی است و راحتی بالاتری دارد.

تور رایگانکربـلا

هر هفته

با پاسخ به یک سوال در آمنین

برای رزرو تور کربلا عرفه به سراغ آژانس‌های معتبر بروید

اینجا منظور از معتبر، آژانس‌هایی هستند که تور کربلا عرفه را زیر نظر سازمان حج و زیارت برگزار می‌کنند.  علاوه بر این بررسی نظرات و بازخوردهای مشتریان قبلی و همچنین بررسی مجوزهای لازم و رتبه‌بندی آژانس می‌تواند به شما کمک کند تا از قابلیت و توانایی های آن مطمئن شوید.

تور کربلا چند روزه است؟

بررسی دقیق برنامه‌ها، برگزاری مراسم و توقفات به شما کمک می‌کند تا برنامه‌ای را انتخاب کنید که به نیازها و ترجیحات شما پاسخ دهد. البته مدت زمان تورهای زیر نظر سازمان حج از قبل تعیین شده و به صورت معمول بین 6 تا 8 روز است. این تورها به صورت گروهی برگزار شده و با برنامه مشخص انجام می‌شود.

آیا سفر با کاروان های حج و زیارت امنیت دارد؟

 یکی از مواردی که باعث تمایز تورهای زیر نظر سازمان حج از تورهای متفرقه آزاد بر می‌شود. امنیت بالای آن‌ها است. به گونه ای که در مناطق پر خطری نظیر سامرا برای پیشگیری از رویدادهای غیر منتظره همواره یک یا چند نیروی امنیتی عراقی همراه کاروان هستند.

از خدمات زیارتی کاروانتان اطمینان پیدا کنید.

بسیاری از زائران که با تورهای آزادبر به کربلا می روند از خلف وعده مسئولان کاروان در انجام تعهدات زیارتی گله دارند. به کرات اتفاق می افتد که در هنگام ثبت نام تور کربلا وعدههایی مبنی بر زیارت برخی اماکن خاص داده می‌شود. یا در مورد کیفیت زیارات حرف هایی زده می‌شود که در عمل رخ نمی دهند و موجب نارضایتی زائران می‌شود. اما کروان های رسمی زیر نظر سازمان حج برنامه های مشخصی دارند.

شرایط لغو و استرداد وجه

این احتمال را بدهید که ممکن است به دلیلی خاص مجبور شوید تا رزرو تورتان را کنسل کنید. پس حتما از شرایط لغو و استرداد وجه تور کربلا عرفه اطمینان پیدا کنید و سپس اقدام به خرید تور کربلا عرفه کنید.

توجه به این نکات و اطلاعات کلیدی، شما می‌توانید بهترین تصمیم را برای رزرو تور کربلا در روز عرفه بگیرید. همچنین، پیش از رزرو تور، بهتر است با آژانس توریسمی مورد نظر تماس بگیرید و هر گونه سوال یا ابهامی را که درباره تور دارید، مطرح کنید. همچنین، از منابع اعتمادی و رسمی برای دریافت اطلاعات در مورد مراسم روز عرفه و شرایط سفر به کربلا استفاده کنید.

چرا تور کربلا نهال گشت را به شما توصیه می‌کنیم؟

تور کربلا عرفه به 2 صورت آزادبر و رسمی برگزار می‌شود. تورهای آزادبر توسط آژانس‌های مسافرتی و گروه‌های شخصی به صورت مستقل از سازمان حج برگزار می‌شود. در این وضعیت بستر قانونی برای برگزاری تور کربلا وجود ندارد و برنامه‌های زیارتی، محل اقامت مسافران، وسایل ایاب و ذهاب و البته قیمت تور توسط برگزار کننده تعیین می‌شود و نظارت مستمری بر حسن اجرای تعهداتشان وجود ندارد. اما تور کربلا نهال‌گشت رسمی است و برنامه‌های آن با هماهنگی و نظارت سازمان حج برگزار می‌شود. حتی غذای زائران در شهرهای نجف و کربلا از آشپزخانه سازمان حج تامین می‌شود که به این ترتیب غذای تمامی هتل‌های کیفیت یکسانی دارند. توصیه می‌کنیم حتی المقدور تور کربلایی را انتخاب کنید که به صورت رسمی و زیر نظر سازمان حج برگزار می‌شود. چون تجربه نشان داده که اجرای برنامه‌های زیارتی و ارائه خدمات در تورهای رسمی هم منظم‌تراند و هم کیفیت بالاتری دارند.

مشاوران نهال گشت پاسخگوی شما هستند

 اگر هنوز ابهامات و سوالات شما درباره تور کربلا عرفه مرتفع نشده می‌توانید با شماره 1842-026 تماس گرفته و پاسخ خود را از مشاوران سفرهای زیارتی نهال گشت دریافت کنید.

سوالات متداول

تور کربلا عرفه سازمان حج چند روزه برگزار می‌شود؟

مدت زمان تورهای زیر نظر سازمان حج از قبل تعیین شده و به صورت معمول بین 6 تا 8 روز است. این تورها به صورت گروهی برگزار شده و با برنامه مشخص انجام می‌شود.

آیا سفر با کاروان های حج و زیارت امنیت دارد؟

امنیت بالای تورهای زیر نظر سازمان حج و زیارت، نقطه تمایز آن‌ها نسبت به تورهای آزادبر است. به گونه‌ای که در مناطق پر خطری نظیر سامرا برای پیشگیری از رویدادهای غیر منتظره همواره یک یا چند نیروی امنیتی عراقی همراه کاروان هستند.

مزایای تور کربلا نهال‌گشت در مقایسه با تورهای آزادبر چیست؟

تور کربلا نهال‌گشت رسمی است و برنامه های آن با هماهنگی و نظارت سازمان حج برگزار می‌شود. پس در صورت قصور در انجام برنامه‌ها امکان پیگیری از طریق سازمان حج وجود دارد. اما در تورهای آزادبر برنامه‌ها طبق نظر برگزارکننده مشخص می‌شود و در صورت قصور در اجرای آن‌ها امکان پیگیری از مجاری قانونی به سختی ممکن است.

از این تور بشنوید

تور مشهد هتل بین المللی قصر (زمینی و هوایی)