تور آنتالیا بهار

تور آنتالیا بهار 1403

لیست تورهای بهاری آنتالیا

عنوان تور اقامت تاریخ رفت حمل و نقل قیمت

تور 7 روزه آنتالیا با پرواز معراج

7 روز اردیبهشت ماه معراج 15,490,000

تور 7 روزه آنتالیا با پرواز قشم‌ایر

7 روز اردیبهشت ماه قشم ایر 16,280,000

تور آنتالیا بهترین هتل‌های منطقه لارا

7 روز اردیبهشت ماه پگاسوس 17,300,000

تور 7 روزه آنتالیا از تهران با پرواز پگاسوس

7 روز اردیبهشت ماه پگاسوس 17,300,000

تور آنتالیا با پرواز ایران‌ ایرتور

7 روز اردیبهشت ماه ایران ایرتور 17,430,000

تور 7 روزه آنتالیا از تهران پرواز تیلویند

7 روز اردیبهشت ماه تیلویند ایرلاینز 18,500,000

تور آنتالیا بهترین هتل‌های منطقه بلک

7 روز اردیبهشت ماه پگاسوس 29,700,000

تور آنتالیا بهترین هتل‌های منطقه کمر

7 روز اردیبهشت ماه پگاسوس 40,400,000

تور بهار آنتالیا یکی از محبوب‌ترین تورهای گردشگری در میان تورهای خارجی بهار می‌باشد. از دلایل محبوبیت تور آنتالیا بهار 1403 می‌توان به مناسب بودن آب و هوای آنتالیا در فصل بهار و امکان برگزاری تور آنتالیا به صورت هوایی و زمینی در فصل بهار اشاره کرد. برگزاری فستیوال‌ها و جشن‌های بهاره آنتالیا، مناسب بودن قیمت تور بهار آنتالیا در مقایسه با تور آنتالیا تابستان، طبیعت آنتالیا، سواحل زیبا، تفریحات آبی آنتالیا و … از دیگر دلایل جذابیت سفر به آنتالیا در بهار می‌باشند.

تفاوت قیمت تور بهار آنتالیا با تور آنتالیا در دیگر فصل‌ها

در اوایل فصل بهار که هوا کمی خنک می‌باشد درخواست برای تور آنتالیا کمتر می‌باشد (حتی در تعطیلات نوروز که تقاضای بیشتری برای تور نوروز آنتالیا وجود دارد قیمت‌ها تغییر چندانی ندارند). اما هر چه به فصل تابستان نزدیک‌تر ‌شویم با گرمتر شدن هوا تعداد متقاضیان تور آنتالیا افزایش می‌یابد که موجب افزایش قیمت تور بهار آنتالیا نیز می‌شود. در فصل تابستان نیز تقاضا و قیمت تور بهار آنتالیا کمی افزایش می‌یابد که دلیل اصلی آن محبوب بودن تفریحات ساحلی و آبی آنتالیا در این فصل می‌باشد.

بهترین زمان برای خرید تور آنتالیا بهار

ایرلاین‌های داخلی و ایرلاین‌های ترکیه برنامه‌های پروازی خود را هر 14 روز یکبار به آژانس‌های چارتر کننده بلیط ارائه می‌دهند. به همین جهت تورهای آنتالیا از 14 روز قبل از تاریخ تور قابل رزرو هستند.

به دلیل اجباری بودن ارائه نتیجه منفی تست PCR برای سفر به آنتالیا، در حال حاضر می‌بایست حداقل 72 ساعت قبل از تاریخ سفر، اقدام به رزرو تور آنتالیا بهار 1403 نمایید.

معیارهای تعیین قیمت تور آنتالیا بهار

قیمت تور بهار آنتالیا هم مانند بسیاری از تورهای دیگر به عواملی چون قیمت پرواز، و قیمت هتل‌های آنتالیا بستگی دارد.

قیمت هتل‌های آنتالیا

شهر آنتالیا دارای هتل‌ها و مراکز اقامتی گوناگونی می‌باشد که رزرو کنندگان تور آنتالیا بهار می‌توانند با توجه به شرایط، ظرفیت، بودجه سفر و … هتل مورد نظرشان را انتخاب نمایند. لازم به ذکر است که شهر آنتالیا به نسبت سایر شهرهای ترکیه اماکن گردشگری کمتری دارد و هدف اصلی گردشگران آنتالیا کسب آرامش و اقامتی به دور از دغدغه‌های زندگی روزمره می‌باشد به همین جهت انتخاب هتل مناسب و با کیفیت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است چرا که هتل‌های ارزان ‌کیفیت مناسبی نداشته و هیچگاه از طرف کارشناسان نهال‌گشت به مسافران پیشنهاد نمی‌شوند.

قیمت بلیط رفت و برگشت به آنتالیا

امکان برگزاری تورهای آنتالیا هم به صورت هوایی و هم به صورت زمینی وجود دارد البته تورهای هوایی آنتالیا هم به وسیله ایرلاین‌های داخلی و هم به وسیله ایرلاین‌های ترکیه صورت می‌‌پذیرد. قیمت پرواز آنتالیا با ایرلاین‌های داخلی در مقایسه با ایرلاین‌های ترکیه‌ای ارزان‌تر است اما اکثر آن‌ها پرواز مستقیم به آنتالیا ندارند و مقصدشان فرودگاه شهرهای اطراف آنتالیا می‌باشد که با خود آنتالیا 3 الی 4 ساعت فاصله دارند. البته هزینه ترانسفر از فرودگاه تا هتل بر عهده شرکت برگزار کننده تور می‌باشد. تورهای زمینی آنتالیا هم تنها توسط برخی آژانس‌های مسافرتی و تنها در صورت تکمیل ظرفیت تور انجام می‌شود که این سفر به مدت یک روز و نیم به طول می‌انجامد.

قیمت‌ پروازهای آنتالیا در فصل بهار

پروازهای آنتالیا در ابتدای فصل بهار به استثنای تعطیلات نوروز از قیمت مناسبی برخوردارند اما هرچه به فصل تابستان نزدیک‌تر می‌شویم با گرم‌تر شدن هوا قیمت پرواز آنتالیا افزایش می‌یابد.

بهترین مدت زمان اقامت در تور آنتالیا

از آنجا که تمامی پروازهای آنتالیا از ایران تنها در روزهای چهارشنبه صورت می‌پذیرد، تورهای آنتالیا 7 روزه برگزار می‌شوند. اما تورهای زمینی که تماماً توسط آژانس‌ها برگزار می‌شوند می‌توانند مدت زمان طولانی‌تری داشته باشند که معمولاً به دلیل طولانی بودن زمان سفر جاده‌ای از تورهای زمینی آنتالیا استقبال چندانی نمی‌شود.

آب و هوای آنتالیا در فصل بهار

آب و هوای آنتالیا در روزهای ابتدایی فصل بهار کمی بارانی و خنک می‌باشد اما هرچه به فصل تابستان نزدیک‌تر می‌شویم دما و رطوبت هوا در آنتالیا افزایش می‌یابد.

بهترین یا به‌صرفه‌ترین محل اقامت در تور آنتالیا

اگر قصد انجام سفری به یاد ماندنی و خاطره انگیز به آنتالیا در فصل بهار را دارید باید بدانید که کیفیت سفر شما ارتباط مستقیمی با هتل محل اقامتتان دارد چرا که در تور آنتالیا مسافران بیشتر اوقات خود را در هتل سپری می‌نمایند. با این حال کارشناسان فروش تیم نهال‌گشت لیستی از هتل‌های ارزان، هتل‌های اقتصادی و هتل‌های لوکس شهر آنتالیا تهیه کرده‌اند که در ادامه برخی از این هتل‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

هتل‌های ارزان آنتالیا

هتل‌های ارزان در تور آنتالیا بهار 1403، امکانات و خدمات چندان مناسبی به مشتریان خود ارائه نمی‌دهند. با این حال سه هتل ارزان و باکیفیت از نظر کارشناسان نهال‌گشت؛ هتل لارا پالاس آنتالیا، هتل سندر آنتالیا، هتل آگون آنتالیا می‌باشند.

هتل‌های اقتصادی آنتالیا

هتل‌های اقتصادی آنتالیا نسبت به مبلغی که از مسافران خود دریافت می‌کنند، امکانات و خدمات مناسبی به مشتریان خود ارائه می‌دهند و برای یک سفر به یاد ماندنی کاملاً مناسب هستند. سه هتل اقتصادی مناسب برای تورهای بهار آنتالیا عبارتند از؛ کلاب هتل سرا، هتل گراند پارک لارا، هتل سنستیو پریمیوم.

هتل‌های اقتصادی آنتالیا

هتل‌های لوکس آنتالیا امکانات و خدمات فوق العاده‌ای به مشتریان خود ارائه می‌دهند. سه هتل لوکس مناسب برای تورهای بهاری آنتالیا عبارتند از؛ هتل مکس رویال، رگنوم کاریا، هتل رکسوز پریمیوم.

از این تور بشنوید

تور مشهد هتل بین المللی قصر (زمینی و هوایی)